خانه / اطلاع رسانی / فرماندار شهرستان آق قلا : انتخابات پیش رو صحنه حضور قریب ۸ هزار رای اولی است

فرماندار شهرستان آق قلا : انتخابات پیش رو صحنه حضور قریب ۸ هزار رای اولی است

 

انتخابات پیش رو  صحنه حضور قریب 8 هزار  رای اولی است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت : قریب ۸ هزار رای اولی در این شهرستان برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، “امانگلدی ضمیر” صبح چهارشنبه ۲۰ اردیبشهت ماه ، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان اظهار داشت : این تعداد رای اولی که نخستین حضور خود در عرصه سیاسی کشورشان را با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تجربه می کنند ، ۹ درصد از کل جمعیت واجد شرایط این شهرستان را تشکیل می دهند.

فرماندار شهرستان آق قلا گفت : انتخابات یکی از حساس ترین صحنه های سیاسی است که حضور آگاهانه و پرشور و شعف جوانان در این عرصه و انتخاب گزینه های اصلح نقش مهمی در تعیین آینده کشور خواهد داشت.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا از انتخابات به عنوان میدانی برای حضور و مشارکت سیاسی مردم به خصوص رای اولی ها یاد کرد و گفت: دانش آموزان رأی اولی این شهرستان همگام با سایر اقشار مختلف جامعه در رویداد مهم پیش رو حضوری باشکوه خواهند داشت.

وی از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخابات پیش رو خبر داد و افزود : پیش بینی های لازم در زمینه تامین امکانات مورد نیاز انجام شده است تا بستر مناسب برای حضور همه اقشار در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا در خاتمه این گفتگو تصریح کرد : ۱۱۳ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان تعیین شده است و قریب دو هزار نفر در امر برگزاری انتخابات پیش رو مشارکت خواهند داشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 1 = 10

theme