خانه / اطلاع رسانی / فرماندار در دیدار با مجموعه بهزیستی شهرستان آق قلا: توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است

فرماندار در دیدار با مجموعه بهزیستی شهرستان آق قلا: توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است

 

توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت: توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است.

صبح امروز سه شنبه ۲۷ تیر ماه ، “امانگلدی ضمیر” فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی با ” پرویز ماهری” رئیس اداره بهزیستی و کارکنان این نهاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، “امانگلدی ضمیر” در این دیدار ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد بهزیستی شهرستان از زحمات کارکنان این نهاد حمایتی در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و کمک به فقر زدایی در جامعه قدردانی نمود و گفت : توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است چرا که خدمت رسانی به محرومین و معلولین یک عبادت به شمار می رود و از این رو کسانی که در این راه قدم می گذارند سعادت دنیوی و اخروی خود را تضمین کرده اند .

فرماندار شهرستان آق قلا به لزوم توانمند سازی خانوادهای تحت پوشش اشاره داشته و اظهار داشت : تدوین و اجرای راهبردهای هدفمند در مهار آسیب های اجتماعی مهمترین ماموریت بهزیستی است ، بهزیستی به عنوان دستگاه تخصصی در برنامه جامع ساماندهی آسیب های اجتماعی که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کرده اند،نقش کلیدی و برجسته ای دارد. برنامه دولت تدبیر و امید در عرصه بهزیستی نظام تحول آفرین و توانمندسازی مددجویان به جای نگاه حمایتی و فقرپروری است.

وی با اشاره به اینکه حل مسائل اجتماعی از حاد شدن آنها جلوگیری کرده و باعث ایجاد آرامش و امنیت در جامعه می شود ، افزود : تلاش های نظام مند بهزیستی سبب می شود معضلات اجتماعی شدت نگیرد و عمیق و ریشه دار نشود.

“ضمیر” بر تکریم ارباب رجوع و مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی تاکید کرد و گفت : نیروی انسانی این مجموعه با افرادی سروکار دارد که که بسیار حساس هستند و مطالبه مراجعان آن از جنس خاصی است و کم توجهی رنجش خاطر آنان را فراهم می آورد لذا باید در برخورد با ارباب رجوع و مددجویان بهزیستی در دوایر و ادارات این سازمان تکریم و مراعات ارباب رجوع سرلوحه کار قرار گیرد.

 

توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است

 

توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است

 

توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است

 

توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است

 

توفیق خدمت در بهزیستی یک سعادت است

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


9 - 4 =

theme