خانه / اطلاع رسانی / به ریاست معاون فرماندار: سومین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا برگزار شد

به ریاست معاون فرماندار: سومین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا برگزار شد

 سومین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا برگزار شد.

صبح  شنبه ۳۱ تیر ماه ، سومین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا به ریاست “سید موسی میردیلمی” معاون فرماندار و با حضور اعضای این کمیسیون در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، “سید موسی میردیلمی” در این جلسه ، پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور را در گرو فعالیتهای مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی بیان کرد و تقویت نگاه انسانی در حوزه روابط کارگر و کارفرما تاکید کرد.

معاون فرماندار شهرستان آق قلا حاکم شدن این نوع نگاه انسانی در حوزه روابط کار را منطبق با آموزه های دینی واسلامی دانست و افزود : تقویت انگیزه کارگران ، افزایش راندمان تولید و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی از جمله دیگر دستاوردهایی است که حاکمیت این نوع نگاه دینی می تواند در حوزه کار و تولیدرا به دنبال داشته باشد.

جانشین رئیس کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حمایت از تولید داخلی و لزوم مصرف کالاها و محصولات داخل (به ویژه توسط نهادهای عمومی و دولتی) افزود : لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی این است که پایه و اساس حرکت مطلوب چرخه تولید بر بهبود روابط میان کارگر و کارفرما استوار است.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا بیان داشت : برخی از مشکلات مانع از تحقق اهداف در بخش های تولیدی و صنعتی است که باید با تعامل منطقی و هماهنگی میان کارگر و کارفرما مشکلات این بخش را برطرف کرد . سرمایه ، مدیریت و نیروی انسانی مهم ترین مولفه های کار و تولید بوده و مجموعه مدیریت این شهرستان از نیروهای مولد برای رشد و توسعه کسب وکار حمایت کامل می کنند.

“میر دیلمی” صیانت از جامعه کارگری را وظایف دستگاههای متولی امر دانست و تصریح کرد : همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم .کارگران اقشار بسیار شریف و زحمتکش جامعه هستند حل مشکلات کارگران و جامعه کارگری از دغدغه های مسئولان است و ضروری است در راستای حل مشکلات این قشر تلاش مضاعف شود.

سومین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

سومین جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


2 + 3 =

theme