خانه / اطلاع رسانی / رئیس دادگستری شهرستان آق قلا خبر داد: کسب رتبه برتر ارزیابی و عملکرد دستگاه قضائی در سطح استان

رئیس دادگستری شهرستان آق قلا خبر داد: کسب رتبه برتر ارزیابی و عملکرد دستگاه قضائی در سطح استان

 

کسب رتبه برتر ارزیابی و عملکرد دستگاه قضائی در سطح استان

 رئیس دادگستری شهرستان آق قلا از کسب رتبه برتر ارزیابی و عملکرد دستگاه قضائی این شهرستان در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، صبح امروز شنبه هفتم مرداد ماه ، “محمد حسین نوبخت” در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان اظهار داشت : بر اساس شاخصه های ارزیابی اداره کل دادگستری استان گلستان ، شهرستان آق قلا در مولفه های شورای حل اختلاف ، برنامه ریزی و مدیریت پرونده های قضائی ، حائز رتبه برتر در سطح استان شده است.

این مقام مسئول در دستگاه قضائی شهرستان آق قلا کسب این عنوان را مرهون تلاش مجموعه کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف شهرستان بیان کرد و افزود : سعی مجموعه دادگستری شهرستان این بوده که امور مراجعه کنندگان بسرعت و دقت انجام شود و این موضوع نشان می دهد هم دادگستری و هم شوراهای حل اختلاف مجدانه و قاطع ، کار مردم را پیگیری و پرونده ها را نهایی کرده اند.

رئیس دادگستری شهرستان آق قلا بیان داشت : اولین اصل رسیدگی به پرونده ها و کاهش پرونده با کمک همکاران و کارکنان بود که با سرعت و دقت لازم به شکایات مردم رسیدگی می کنند تا در آمار ورودی پرونده ها کاهش چشمگیری داشته باشیم .

“نوبخت” خاطرنشان کرد : اطمینان داریم بهترین و مهمترین خدمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کسب رضایتمندی مردم است و این امر تحقق نمی پذیرد مگر با سرعت ، قدرت و متانت به شکایت ها و به خواسته های مردم رسیدگی و پاسخ مناسب داده شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


9 - = 3

theme