خانه / اطلاع رسانی / همایش روز خبرنگار ۱۷ مرداد ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود

همایش روز خبرنگار ۱۷ مرداد ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود

ارکین نیوز-معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری روز خبرنگار خبر داد و گفت: همایش روز خبرنگار عصر روز ١٧ مرداد ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، قدرت دائ …

32494

ارکین نیوز-معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری روز خبرنگار خبر داد و گفت: همایش روز خبرنگار عصر روز ١٧ مرداد ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، قدرت دائمی با بیان اینکه ساعت ۵ تا ٨ عصر روز ١٧ مرداد ماه این همایش برگزار می شود، افزود: این اداره کل به‌عنوان دستگاه متولی رسانه و از باب پاسداشت زحمات خبرنگاران مانند سالهای گذشته این همایش را برگزار می‌کند.

وی اجرای موسیقی، برنامه طنز و تجلیل از خبرنگاران و روزنامه‌ نگاران شاخص را از برنامه‌های این روز اعلام کرد و افزود: از خبرنگارانی که در یک سال گذشته در عرصه رسانه مقام کسب کرده‌اند به‌ صورت ویژه تجلیل می‌شود.

دائمی تصریح کرد: بنا داریم در این روز همایش روز خبرنگار را در فضایی صمیمی همراه با شادی و نشاط برگزار کنیم.

وی با بیان این نکته که روز خبرنگار نمادین بوده و همه روزها متعلق به این قشر است، اظهار کرد: در این روز تلاش می‌شود از فعالیت‌های اهالی رسانه تکریم شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تأکید بر این نکته که خبرنگاران در جامعه امروز که عصر ارتباطات نام‌ گرفته نقش کلیدی دارند، افزود: خبرنگاران بیان‌ کننده نقاط ضعف، عقب‌ ماندگی، آسیب و موانع رشد و توسعه جامعه هستند.

به گفته دائمی، خبرنگاران با دید باز می‌توانند چالش‌های موجود در جامعه را شناسایی کرده و به اطلاع مسئولان و همه دست‌ اندرکاران برساند.

وی در پایان به ایجاد امید در جامعه تأکید کرد و ترویج مثبت اندیشی را از دیگر رسالت خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاری فقط بیان نقاط ضعف نیست بلکه این قشر می‌تواند با طرح اقدامات مثبت مسئولان، امیدآفرینی کند. با این اقدام جامعه از رخوت و نا امیدی خارج می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


8 - 4 =

theme