خانه / اطلاع رسانی / دکتر سید بهروزنهضتی،رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان : ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور، بزرگترین دانشگاه دولتی کشور شروع شد.

دکتر سید بهروزنهضتی،رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان : ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور، بزرگترین دانشگاه دولتی کشور شروع شد.

 رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان  خبر داد:
شروع ثبت نام بدون آزمون در بزرگترین دانشگاه دولتیرئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان از جذب دانشجو بدون آزمون در دانشگاه پیام نور خبر داد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر بهروز نهضتی  رئیس  دانشگاه پیام نور استان گلستان از جذب دانشجو بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی  در ۱۲ مرکز و واحد پیام نور گلستان خبر داد.
دکتر نهضتی  با بیان اینکه جذب دانشجو بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی از تاریخ ۱۹ مردادماه لغایت ۲۳ مرداد همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری شروع می شود، افزود: آن دسته از متقاضیانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی با شهریه بسیار مناسب نسبت به سایر  دانشگاه هستند، می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org مراجعه نموده و پس از مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی اظهار داشت: کلیه کسانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و یا شرکت نکرده اند می توانند در انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پیام نور ثبت نام نمایند.
وی در ادامه، کسب رتبه اول آموزشی دانشگاه پیام نور را نشان از کیفیت آموزشی بالا دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه ها برشمرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان ، ادامه ی تحصیل در دانشگاه پیام نور را فرصتی مناسب برای شاغلین و کارمندان و کسانی که وقت کافی برای حضور در کلاس را ندارند، برشمرد و افزود: دانشجویان می توانند به صورت حضوری، غیر حضوری و یا الکترونیکی دوره های خود را سپری نمایند.
دکتر نهضتی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور علاوه بر کیفیت آموزشی در حوزه پژوهشی نیز جزء ۱۰ دانشگاه برتر کشور می باشد، افزود:یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور تحصیل همزمان دو رشته در مقطع کارشناسی می باشد.
به گفته وی، فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر در بهترین دانشگاه دولتی کشور پذیرفته شده اند و حتی در آزمون استخدامی نیز با توجه سطح علمی مناسب نسبت به فارغ التحصیلان دانشگاه های دیگر موفق تر بودند.
دکتر نهضتی تصریح کرد: دانشجویان در زمان تحصیل می توانند از وام های بلند مدت و بدون بهره برخودار شوند و تخفیف شهریه برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز صورت می گیرد.
وی با اشاره به مزایای دیگر دانشگاه پیام نور تصریح کرد:آزمون های الکترونیکی پایان ترم و مشاهده نمره بلافاصله پس از اتمام آزمون، امکان معادل سازی دروس گذرانده شده در سایر دانشگاه ها، امکان تغییر رشته، مهمان موقت و مهمان دائم به شهر مورد نظر دانشجو، امکان استفاده از آزمایشگاه های مدرن قطبی از مزایای ویژه دانشگاه پیام نور می باشد.
رئیس  دانشگاه پیام نور استان گلستان  با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور فرصتی مناسب برای ادامه ی تحصیل عزیزان گلستانی  می باشد، افزود: دانشگاه پیام نور به طور کامل بومی می باشد و از لحاظ شهریه دانشجویی پایین ترین هزینه تحصیلی نسبت به سایر دانشگاه ها اخذ می نماید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 7 = 14

theme