خانه / اطلاع رسانی / فرماندار شهرستان آق قلا : آزادگان ، اسطوره های صبر و استقامت ایران اسلامی هستند

فرماندار شهرستان آق قلا : آزادگان ، اسطوره های صبر و استقامت ایران اسلامی هستند


آزادگان ، اسطوره های صبر و استقامت ایران اسلامی هستند

 در آستانه ۲۶ مرداد ماه ، سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی ، “امانگلدی ضمیر” فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز بازگشت پرستوهای مهاجر به کشور عزیزمان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، در پیام این مقام مسئول آمده است :

“بسم الله الرحمن الرحیم”

بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شده است . روزی که به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند ، معطر گشته است.

آزادگان ، بزرگمردانی هستند که با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارها و شکنجه های جسمی و روحی دشمن پایداری کرده و با سربلندی به میهن اسلامی بازگشتند تا به حق اسطوره های صبر و استقامت ایران اسلامی در طی هشت سال دفاع مقدس گردند.

راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند و امروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

اینجانب به عنوان نماینده دولت “تدبیر و امید” در شهرستان آق قلا ، ضمن پاسداشت سلحشوری ها و فداکاری ها و تکریم جانفشانی های تمامی شهدای بزرگوار ، جانبازان سرفراز و آزادگان غیور ، سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی را به این سنگرداران اسلام و انقلاب اسلامی و خانواده شریف آنان و به تمامی هموطنان به ویژه شهروندان شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امید آن دارم که همه ما به برکت خون پاکان و رشادت دلاوران ، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولتمردان “تدبیر و امید” ، رهروان خوبی برای راه شهدای والامقام بوده و در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، موفق باشیم.

“امانگلدی ضمیر”

فرماندار شهرستان آق قلا

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


6 - 3 =

theme