خانه / اطلاع رسانی / فرماندار در گردهمایی آموزشی مدیران مدارس شهرستان آق قلا: فرهنگیان بهترین الگوی جامعه هستند

فرماندار در گردهمایی آموزشی مدیران مدارس شهرستان آق قلا: فرهنگیان بهترین الگوی جامعه هستند


فرهنگیان بهترین الگوی جامعه هستند

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت : فرهنگیان بهترین الگوی جامعه هستند.

صبح دوشنبه ۲۰ شهریور ماه ، گردهمایی آموزشی مدیران مدارس دوره متوسطه اول و دوم شهرستان آق قلا با حضور “امانگلدی ضمیر” فرماندار و خانواده بزرگ آموزش و پرورش در سالن همایش کسب و کار شهرک صنعتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، “امانگلدی ضمیر” در این گردهمایی ضمن تبریک ولادت باسعادت امام موسی کاظم (ع) با قرائت آیاتی از کلام وحی همگان را به پیروی از زندگی و سیره امامان و معصومین و بهره جستن از ابعاد شخصیتی و خصائص این بزرگواران در زندگی توصیه کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا مقدم بودن تربیت بر آموزش را فصل الخطاب سخنان خود قرار داد و افزود : در قرآن کریم نیز تزکیه و تهذیب نفس را مقدم بر آموزش بسیار سفارش شده است ، اگر نتوانیم ارزش ها و باورهای اعتقادی را جامه عمل بپوشانیم در واقع نتوانستیم تربیت خوبی داشته باشیم ، پس بنابراین در نظام آموزشی هم ، مقدم بودن تربیت بر آموزش مصداق پیدا می کند.

وی در ادامه بر اجتماعی کردن حوزه تعلیم و تربیت تاکید داشته و افزود :آنچه که برای ما مهم است درگیر کردن خانواده ها و اجتماعی کردن آموزش و پرورش و یاری جستن از خاناوده ها در حوزه تعلیم و تربیت است ،

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا به کسب رتبه های برتر در قبولی امتحانات نهایی ، پذیرش مدارس نمونه دولتی ، تیزهوشان و همچنین رتبه های خوب در کنکور سراسری این شهرستان اشاره کرده و از خانواده بزرگ آموزش و پرورش به ویژه قشر فرهیخته و فعال معلمین که با همدلی و تلاش های فراوان در جهت کیفیت بخشی آموزشی موفق به کسب این افتخارات نائل شدند تشکر و قدردانی نمود.

این مقام مسئول درشهرستان آق قلا ، اختصاص ۴۰ میلیارد ریال و ۱۱ درصد از مجموع ۳۶۰ میلیارد ریالی اعتبارات تملک دارایی شهرستان به آموزش و پرورش در بخشهایی همچون کیفیت بخشی آموزشی ، تعمیر و تجهیز ، احداث و تکمیل مدارس جدید را نگاه ویژه دولت “تدبیر و امید” به حوزه تعلیم و تربیت بیان کرد.

“ضمیر” فرهنگیان را بهترین الگوهای جامعه بیان کرد و شاخص اعتماد جوانان به معلمان را نشان از تاثیر گذاری این قشر زحمت کش در تربیت صحیح فرزندان و آینده سازان ایران اسلامی دانست.

 

فرهنگیان بهترین الگوی جامعه هستند

 

فرهنگیان بهترین الگوی جامعه هستند

 

فرهنگیان بهترین الگوی جامعه هستند

 

فرهنگیان بهترین الگوی جامعه هستند

 

فرهنگیان بهترین الگوی جامعه هستند

 

فرهنگیان بهترین الگوی جامعه هستند

 

فرهنگیان بهترین الگوی جامعه هستند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 8 = 0

theme