خانه / اطلاع رسانی / عبدالله نظریان رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آق قلا شد

عبدالله نظریان رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آق قلا شد

روز یکشنبه با حضور معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید شهرستان گرگان در ای برگزار شد.
در ماه های اخیر تغییرات گسترده با هدف خدمات دهی هر چه بهتر به جامعه ایثارگری در سطوح روسای ادارات بنیاد شهید شهرستان های استان گلستان انجام شده است، که در ادامه این تغییرات صبح امروز با حضور مهدی خسروی معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی، رضا گرزین رئیس بنیاد شهید شهرستان گرگان از سمت خود تودیع و علی رضا رضایی فرزند جانباز ۷۰درصد به عنوان رئیس جدید این اداره معارفه شد.

از دیگر تغییرات اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح شهرستان ها در طول ماه های گذشته می توان به تودیع و معارفه روئسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های مینودشت، گنبد کاووس، بندرگز، بندرترکمن و راه اندازی اداره شهید و امور ایثارگران در شهرستان رامیان و آق قلا و معارفه رئسای آن ها اشاره کرد.

بر اساس این گزارش؛

در شهرستان مینودشت محمود تمرتاش ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان از سمت خود تودیع و سید نوا حسینی به عنوان سرپرست این اداره معارفه شد.

در شهرستان گنبدکاووس احمد بای ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان از سمت خود تودیع و محمود تمرتاش به عنوان ریاست این اداره معارفه شد.

در شهرستان بندرگز ابراهیم باقری ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان از سمت خود تودیع و حسینی به عنوان سرپرست این اداره معارفه شد.

در شهرستان بندرترکمن ناصر غفاری ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان از سمت خود تودیع و حجت پهلوان به عنوان سرپرست این اداره معارفه شد.

شهرستان های رامیان و آق قلا که اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران محروم بودند با پیگیری های فراوان علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، با حضور مقامات ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دو شهرستان راه اندازی و عبدالله نظریان فرزند شهید به عنوان رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آق قلا و ابوالقاسم کمال غریبی به عنوان رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رامیان معرفی شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 3 = 9

theme