خانه / اطلاع رسانی / به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه انجام شد: بازدید فرماندار از پروژه مرکز جامع سلامت شماره یک شهر آق قلا

به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه انجام شد: بازدید فرماندار از پروژه مرکز جامع سلامت شماره یک شهر آق قلا

 

بازدید فرماندار از پروژه مرکز جامع سلامت شماره یک شهر آق قلا

 “امانگلدی ضمیر” از روند عملیات احداث پروژه مشارکتی مرکز جامع سلامت شماره یک شهر آق قلا بازدید بعمل آورد.

“امانگلدی ضمیر” فرماندار شهرستان آق قلا به همراه “اسمعیل آرخی” بخشدار مرکزی ، “دکتر فیروزه ایگدری” رئیس شبکه بهداشت و درمان و “جلال الدین آتابای” سرپرست شهرداری از روند عملیات ساخت و پیشرفت فیزیکی احداث مرکز جامع سلامت شماره یک شهر آق قلا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، “امانگلدی ضمیر” در حاشیه این بازدید در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان ، عزم و اهتمام خیرین شهرستان در جهت ارتقاء سلامت و حل مشکلات بهداشتی و درمانی را شایسته تقدیر دانست و افزود : خیرین کسانی هستند که با رضایت قلبی خویش مال خود را انفاق میکنند و در واقع آنان با خدای خود معامله میکنند ، نقش خیرین سلامت شهرستان آق قلا ستودنی است چرا که بدون چشمداشت، در راه خدا و برای سلامت مردم تلاش می کنند و بسیاری از کمبودهای بهداشتی و درمانی شهرستان را مرتفع کرده اند.

فرماندار شهرستان آق قلا حضور خیرین در همه عرصه ها به خصوص حوزه سلامت را موجب توسعه و پیشرفت حوزه بهداشت و درمان جامعه عنوان کرد و افزود : سلامت پیش شرطی برای داشتن جامعه پویا و شاداب است و اگر بهداشت در جامعه وجود داشته باشد سلامت نیز برقرار خواهد بود . خوشبختانه دولت “تدبیر و امید” ، اقدامات ارزنده و موثری در حوزه بهداشت و درمان مردم انجام داده و این امر باعث افزایش رضایت مردم از خدمات مراکز درمانی و بهداشتی در این شهرستان شده است.

گفتنی است مرکز جامع سلامت شماره یک شهر آق قلا به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و مشارکت مجمع خیرین سلامت این شهرستان احداث خواهد شد که از اعتبار فوق ، مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را خیر محترم “حاج پیغمبرقلی موحد” متقبل شده است.

بازدید فرماندار از پروژه مرکز جامع سلامت شماره یک شهر آق قلا

 

بازدید فرماندار از پروژه مرکز جامع سلامت شماره یک شهر آق قلا

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


9 + = 11

theme