خانه / اطلاع رسانی / وظیفه شناس : تامین بخشی از هزینه های ساخت درمانگاه تخصصی آل جلیل آق قلا از محل زکات

وظیفه شناس : تامین بخشی از هزینه های ساخت درمانگاه تخصصی آل جلیل آق قلا از محل زکات

وظیفه شناس : تامین بخشی از هزینه های ساخت درمانگاه تخصصی آل جلیل آق قلا از محل زکات

                                     وظیفه شناس ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آق قلا : در فاز ۱ درمانگاه تخصصی آل جلیل اعتباری بالغ بر حدود ۸ میلیارد ریال پیش بینی شده است که در حدود ۳ میلیارد ریال ، توسط خیرین از محل زکات پرداخت خواهد شد .

وظیفه شناس ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آق قلا در گفتگوی اختصاص با خبرنگار اسپی دژ درخصوص احداث درمانگار تخصصی بیمارستان آل جلیل آق قلا گفت : پیگری هایی از دو سال پیش در خصوص احداث این درمانگاه تخصصی به فضل و یاری خدا و با همت و تلاش خیرین منطقه و همچنین با حمایت های دکتر آقاپور ریاست بیمارستان آل جلیل آق قلا در دستور کار قرار گرفت.

مطابق با این پیگری ها ، سرانجام در بهار امسال ، کلنگ این بنا با حضور نیری ، رئیس مجمع خیرین کشور و نبی لو دبیر ستاد زکات کشور به همراه مسئولین ادارات شهرستان زده شد

وظیفه شناس رئیس کمیته امداد امام خمینی آق قلا

در همین راستا نقشه و آزادسازی زمین صورت گرفته و پس از تایید در دفتر فنی ، ظرف هفته های آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهدشد.

مجمع خیریت سلامت شهرستان آق قلا زحمات بسیار طاقت فرسایی را در این خصوص متحمل شده اند و امیدوایم به یاری خدا و همت خیرین و حمایت کمیته امداد خمینی (ره) بخشی از اعتبار آن از منبع زکات تامین گردد تا در نتیجه مردم منطقه از برکات آن به نحوه مطلوب بهره ببرند.

در فاز ۱ اعتباری بالغ بر حدود ۸ میلیارد ریال پیش بینی شده است که در حدود ۳ میلیارد ریال توسط خیرین ، از محل زکات پرداخت خواهد شد . وتمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا رقم قابل توجه دیگری از محل تشویقی زکات که در دبیرخانه زکات شهرستان و استان نیز مطرح گردیده است ، بدین امراختصاص یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آق قلادر پاسخ به سوال خبرنگار اسپی دژ مبنی بر علت اختصاص این مبالغ به این پروژه گفت : مردم منطقه علی رغم فاصله کمی که با مرکز استان دارند ، نیازمند توجه و حمایت بیشتری هستند.

همواره درمان و تامین هزینه های درمانی یکی از دغدغه های اصلی مسئولین بوده است.بنابراین احداث این دمانگاه باعث بالارفتن شاخص های سرانه درمانی شده و به دلیل عدم نیاز انتقال بیمار برای مداوای تخصصی به شهرستان های همجوار و یا خارج از استان، هزینه های درمان نیز کاهش می یابد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 5 = 9

theme