خانه / اطلاع رسانی / کاظم فرزانه در سمت شهردار انبارالوم آق قلا ابقا شد

کاظم فرزانه در سمت شهردار انبارالوم آق قلا ابقا شد

در دفتر شهرداری انبارالوم با حضور بخشدار وشمگیر امامان جمعه انبارالوم حکم ابقا کاظم فرزانه در سمت شهردار انبارالوم اعطا شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، در دفتر شهرداری انبارالوم با حضور بخشدار بخش وشمگیر کارشناسان حوزه امور شهری استانداری و امامان جمعه انبارالوم حکم ابقا کاظم فرزانه در سمت شهردار انبارالوم اعطا شد.

محمدی بخشدار وشمگیر در این مراسم گفت: این شهر با محوریت امامان جمعه دارای اتحاد و همدلی با هم همکاری میکنند و انتخاب خادم مردم توسط منتخبین مردم یک برکت نظام جمهوری اسلامی است و بسیاری از کشور های دنیا از این نعمت بی بهره هستند.

وی افزود : امروز خدمت به مردم بزرگترین عبادت است. همین موضوع سرلوحه کار مسئولین و خادمین مردم باشد. جامعه ما پیشرفت میکند امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان بودجه بسیار خوبی را برای انبار الوم در نظر گرفته شده است امیدواریم محقق شود.

بخشدار وشمگیر خاطر نشان کرد : توصیه من به شهردار در ادامه خدمتش این است که شهر را به درآمد پایدار برسانیم. اگر توانستیم شهر و روستای خود را درآمدزا کنیم، موفق خواهیم شد در غیر این صورت اگر چشم به بودجه های استانی و کشوری داشته باشیم موفقیتی به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


4 - = 2

theme