خانه / اطلاع رسانی / اولین سمینار تخصصی دانشگاه پیام نور مراوه تپه برگزار شد

اولین سمینار تخصصی دانشگاه پیام نور مراوه تپه برگزار شد

 

 اولکامیز- لطیف ایزدی: اولین سمینار تخصصی آشنایی با فرصت های شغلی رشته علوم تربیتی با حضور تنی چند ازمسئولین محلی و دانشجویان دانشگاه پیام نور مراوه تپه در سالن اجتماعات شهرداری مراوه تپه برگزار شد .

در این سمینار علمی دکتر بهزاد طعنه رئیس دانشگاه پیام نور مراوه تپه ضمن گرامیداشت ایام الله سیزده آبان گفت : دانشگاه پیام نور مراوه تپه در سال ۱۳۸۹ به همت هیئت امنا و هیئت موسس در  ۲ رشته علوم تربیتی و مدیریت دولتی  شروع به فعالیت کرد.  در حال حاضر بیش از ۳۰۰ دانشجو در این واحد مشغول به تحصیل هستند.

دکتر طعنه عدم برخورداری از ساختمان آموزشی ثابت و استفاده از فضای موقتی را یکی از مشکلات عمده دانشگاه پیام نور مراوه تپه دانست و گفت : برای رفع این مشکل با تلاش مسئولین و بزرگان شهرستان تامین محل شده است و امیدواریم که این مشکل هر چه زودتر حل شود.

 وی در این رابطه از تلاشهای مستمر مهندس شهرام غراوی نماینده شرق گلستان درمجلس دهم نیز تشکر و قدردانی کرد و گفت با پیگیری های  نماینده محترم  موافقت ۵۰ درصد ایجاد ساختمان دانشگاه  از مسئولین دریافت شده است.

دکتر طعنه  در این سمینار از برگزاری همایش بزرگداشت روز دانشجو در آذرماه توسط دانشگاه پیام نور مراوه تپه خبر داد .

در این سیمنار تخصصی  دکتر عبدالعارف شجاعی مشاور آموزشی و بهسازی منابع انسانی و مدرس دانشگاه  میهمان ویژه مراسم بود  وی در باره اهمیت رشته علوم تربیتی و فرصت های شغلی آن سخن گفت.

شجاعی در ابتدای سخنش از دردی محمد حاجی غراوی یاد کرد و گفت چهار سال مدیر مدرسه ای بود که وی در آنجا تحصیل نموده است

شجاعی که اصالتا از منطقه گلیداغ شهرستان مراوه تپه و مقیم گرگان است افزود:  به علوم تربیتی تعصب خاصی دارم و حاضرم با اساتید دیگر رشته ها در خصوص اهمیت آن مناظره کنم .

وی آموزش را صنعت  دانست و تاکید کرد با عینک کارآفرینی به میدان بیاییم. نیازهای جامعه را دانشجویان علوم تربیتی می توانند پر کنند.

شجاعی خطاب به دانشجویان گفت در خودتان ایجاد توانایی های لازم را داشته باشید.

وی افزود: در استخدامی هایی که در ۵ سال اخیر اتفاق افتاده  دانشجویان رشته علوم تربیتی رتبه اول را به دست آورده اند.   منبع خبر سایت اولکامیز

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


3 + 9 =

theme