خانه / اطلاع رسانی / به ریاست معاون فرماندار برگزار شد: جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت یوم الله۱۳ آبان شهرستان آق قلا

به ریاست معاون فرماندار برگزار شد: جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت یوم الله۱۳ آبان شهرستان آق قلا

 

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت یوم الله13 آبان شهرستان آق قلا

 جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان آق قلا برگزار شد.

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به ریاست “سید موسی میردیلمی” معاون فرماندار شهرستان آق قلا و با حضور مدیران ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی عضو این ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، “سید موسی میردیلمی” در این جلسه ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، به بیانات مقام معظم رهبری اشاره ای نمود و گفت : انقلاب اسلامی ایران در اعتراض به استکبار به وجود آمده و بر این اساس شکل گرفته و رشد پیدا کرده است ،استکبار ستیزی یعنی ملت ایران زیر بار مداخله جویانه و تحمیل قدرت استکبارگر نرود .

معاون فرماندار شهرستان آق قلا افزود :مقام معظم رهبری و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استدلال منطقی و قرآنی ، آمریکا را مصداق اتم استکبار شمردند.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا تاکید کرد : در برنامه های گرامیداشت این مناسبت باید مسئله نفوذ استکباری به عنوان هدف محوری علیه جمهوری اسلامی و همچنین معرفی جنایات آمریکا به عنوان مستکبر بزرگ علیه ملت ایران تبیین و تشریح گردد .

جانشین رئیس ستاد هماهنگی یوم الله ۱۳ آبان شهرستان آق قلا ، زورگویی ، از خود راضی بودن و حیله گر بودن را از جمله ویژگیهای مستکبر و به ویژه آمریکا بیان کرد و اظهار داشت : برای مقابله با این مستکبر لازم است همگان هوشیاربوده ، دولت و ملت همراه باشند ، مقاومت و ایستادگی در سرلوحه کارها قرار گیرد ، آشتی ناپذیری و شناسایی چهره واقعی استکبار و در نهایت ترویج فرهنگ غنی دینی و اسلامی در دستور کار قرار گیرد .

“میردیلمی” بر برگزاری راهپیمایی ضد استکباری با حضور اقشار مختلف مردم ، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی ، دانش آموزان و دانشجویان به عنوان یک برنامه محوری در شهر آق قلا و انبار الوم تاکید کرد و گفت : در تمامی برنامه ها باید چرایی خوی استکبار ستیزی ملت فهیم و شریف کشور عزیزمان ایران تبیین و تشریح گردد .

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت یوم الله13 آبان شهرستان آق قلا

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 1 = 6

theme