خانه / اطلاع رسانی / اماندردی کلته و محمودکم بعنوان شهرداران شهرهای آق قلا و بندرترکمن منصوب شدند

اماندردی کلته و محمودکم بعنوان شهرداران شهرهای آق قلا و بندرترکمن منصوب شدند

ارکین نیوز-استاندار گلستان در دیدار با شهرداران منتخب ۴ شهر مراوه تپه، آق قلا، بندرترکمن و نوکنده اظهار کرد: شهر متعلق به مردم و رعایت حقوق آنان وظیفه شهردار است و باید با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران فرصت های موجود در …

1512034782_68

ارکین نیوز-استاندار گلستان در دیدار با شهرداران منتخب ۴ شهر مراوه تپه، آق قلا، بندرترکمن و نوکنده اظهار کرد: شهر متعلق به مردم و رعایت حقوق آنان وظیفه شهردار است و باید با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران فرصت های موجود در شهرها را به فعلیت برسانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی ظهر امروز پنج شنبه (۹ آذر) ، در دیداری با شهرداران منتخب ۴ شهر استان، تصریح کرد: مسئولیت شهردار به دلیل شرح وظایف گسترده ، مسئولیت سنگینی است و شهرداران وظیفه تعامل سازنده با عموم مردم را دارند.

وی افزود: شهردار باید خود را خادم مردم بداند و تلاش کند در کسب و هزینه بودجه شهری به مسیر حلال و ثواب آن توجه داشته باشد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: شهرداری ها باید زمینه تربیت پیمانکاران بزرگ را فراهم آورند و در پروژه های شهری همچون ساخت شهربازی و مراکز رفاهی و گردشگری از ظرفیت پیمانکاران بومی استفاده نمایند.
1512035376_69
دکتر هاشمی توجه به عدالت را موضوعی مهم در بدنه شهرداری ها دانست و افزود: بی عدالتی موجب نارضایتی و ناراحتی مردم می شود و باید تلاش شود حتی اگر بودجه کمی در اختیار است در مسیر درست و بجا هزینه گردد.

لازم به ذکر استاندار گلستان طی احکام جداگانه ای خانم گلالک بیگی زاده و آقایان سید محمدرضا سید النگی، محمود کم و اماندردی کلته را به عنوان شهرداران شهرهای مراوه تپه، نوکنده، بندرترکمن و آق قلا منصوب کرد.

theme