خانه / اطلاع رسانی / با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛ اماندوردی کلته شهردار آق قلا شد + تصاویر

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛ اماندوردی کلته شهردار آق قلا شد + تصاویر

از زحمات و خدمات عبدالرشید قرنجیک شهردار سابق آق قلا وجلال الدین آتابای سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر شد و اماندوردی کلته به سمت شهردار آق قلا معارفه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، مراسم تودیع و معارفه شهردار آق قلا امروز در سالن فرهنگ و ارشاد این شهرستان انجام شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات عبدالرشید قرنجیک شهردار سابق آق قلا وجلال الدین آتابای سرپرست شهرداری تقدیر و تشکر شد و اماندوردی کلته به سمت شهردار آق قلا معارفه شد.

در حاشیه این مراسم فرماندار شهرستان آق قلا با تبریک هفته وحدت به مردم عزیز آق قلا گفت: ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول را با ابتکار امام خمینی (ره) هفته وحدت نامگزاری شده و این روزها روز های مبارک ولادت پیامبر مکرم اسلام(ص) میباشد این روز ها را به تمام مسلمانان جهان تبریک عرض میکنم.

وی افزود: حفظ حرمت و جایگاه قانون از جمله وظایف مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر با تکیه بر اصول، معیارها و ارزشهای محوری مشترک، در مسیر خدمت رسانی هر چه مطلوب تر و شایسته تر به شهروندان گام بردارند.

ضمیر خاطر نشان کرد: امید است با تشریک مساعی، همفکری و همراهی مجموعه تلاشگر شهرداری و شورای شهر آق قلا بتواند با استفاده از ظرفیت ها و نیروهای انسانی درون سازمانی ضمن بهره برداری از دانش و مهارت تخصصی آنها، به سمت تعالی و توسعه سازمان حرکت نمایند و با اعتمادسازی مردم نسبت به مدیریت شهری و همچنین جلب رضایت خاطر شهروندان گام های موثری برداشته شود.

فرماندار آق قلا در پایان گفت: امروز از زحمات چهار ساله شهردار سابق آق قلا تجلیل و تقدیر شده و برای شهردار جدید آرزوی توفیق کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 4 = 5

theme