خانه / اطلاع رسانی / گلالگ بیگی زاده شهردار مراوه تپه : از تجربیات شهرداران ادوار گذشته استفاده خواهم کرد

گلالگ بیگی زاده شهردار مراوه تپه : از تجربیات شهرداران ادوار گذشته استفاده خواهم کرد

b_200_150_16777215_00_images_photo_2017-12-08_19-28-49

 گلالگ بیگی زاده شهردار مراوه تپه : از تجربیات شهرداران ادوار گذشته استفاده خواهم کرد

اولکامیز- لطیف ایزدی : یک هفته از حضور پرامید و نشاط آفرین اولین بانوی شهرداراستان گلستان می گذرد. حالا حاشیه ها  و حرف و حدیث ها فروکش کرده و همه نگاهها به گلالگ بیگی زاده است. شهردار زن ترکمن در کرسی شهرداری چه خواهد کرد؟ آیا به مانند مدیریتش در مدارس مختلف شهرستان ، درمسئولیت شهرداری نیز موفق خواهد شد؟ همه می خواهند با  اولین شهردار زن بیشتر آشنا شوند و در باره اش اطلاعات بیشتری کسب نمایند. همه خواهان موفقیتش هستند. چرا که او را نماینده زنان می دانند که نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و می خواهند نقش مهمی در رشد و توسعه کشور داشته باشند. اولکامیز در راستای اطلاع رسانی گفتگویی کوتاه با  اولین بانوی شهردارگلستانی انجام داد که از نظر شما می گذرد :

س- خانم بیگی زاده از اینکه به عنوان اولین شهردار زن انتخاب شده اید چه احساسی دارید ؟

ج- خداوند راشاکرم که به من افتخارخدمت به مردم را در پست شهرداری عطا فرمود و بر خود می بالم که به عنوان اولین خانم دراین عرصه خدمت خواهم کرد.

س- در جهت  شفافیت بیشتر و تعامل با رسانه ها چه برنامه ای دارید ؟

ج- همیشه آماده شفاف سازی عملکرد خود در خدمت اهل رسانه بوده و خواهم بود.

س- آیا فکر میکردید روزی شهردار شوید ؟

ج- شهرداری یا هر پست إجرائی دیگر در سطح مدیریتی همیشه میل و خواست باطنی و ذاتی بنده بوده است ، تمام دوستان و همکاران نزدیک من از این میل و خواست درونی بنده آگاه هستند.

س- آیا به مسئولیت خطیر و سنگین شهرداری اشراف دارید ؟
ج- سنگینی کار إجرائی شهرداری را خارج از توان خودم نمی دانم. انشاالله در مدت زمان کوتاهی با تحقیق در وضع موجود و همکاری پرسنل شریف شهرداری اشرافیت کامل به کارها را خواهم یافت.

 

س- تا چه میزان  از مشاوران توانمند و صاحب نظر استفاده خواهید کرد ؟

ج- قطعا در کار خود نیاز به مشاوران قوی خواهم داشت به ویژه از تجربیات شهرداران ادوار گذشته استفاده خواهم کرد و تشکیل اتاق فکری متشکل از این مشاوران در اولویت برنامه هایم هست. ضمنا به اطلاع کلیه شهروندان عزیز می رسانم که تک تک شهروندان مراوه تپه در صورت تمایلشان مشاوران من در جهت آبادانی شهرمان خواهند بود.

 

س- به نظر شما تفاوت مهم کار فرهنگی اداره مدرسه و کار شهرداری چیست ؟

ج- کار شهرداری کار فرهنگی إجرایی و کار مدرسه فرهنگی تربیتی است.

س- متولد کجا و چه سالی هستید ؟ چند سال تجربه آموزشی و مدیریتی دارید ؟

ج- متولد سال ۶٢ در روستای گلیداغ از توابع شهرستان مراوه تپه هستم. ۳ سال تدریس ریاضی داشتم و ١١سال مدیریت مدرسه دارم .

 

س- شما در روز معارفه با اعتماد به نفس سخن گفتید و  این  امیدها را در دل زنده کرد واستارت خوبی بود چه نظری در این باره دارید؟

ج- حرفهای من در روز معارفه  شعارم و ملکه ذهنم جهت آبادانی شهرم بود وتمام تلاش خود را جهت تحقق این شعارها و اهدافم خواهم داشت انشاءالله که خدای سبحان یاورم در این مسیر باشد.

 

س-استانداری و مسئولین به شما بعنوان اولین بانوی شهردار نگاه  مثبت و حمایتی خواهند داشت چگونه از این ظرفیت استفاد ه خواهید کرد ؟

ج- قطعا یکی أر ملاکهای موفقیت هر مدیری ارتباط حسنه با مسولان بالادستی خواهد بود که در زمان مدیریت مدرسه هم تجربیات فراوان دراین زمینه داشته ام بنابراین برای موفقیت در کارم و تحقق اهدافم حتما با تک تک مسولان بالادستی ارتباط موثر و حسنه برقرار خواهم نمود.

 

س- خانم بیگی زاده  برخی از برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت خود درکرسی شهرداری مراوه تپه را اعلام  نمایید ؟

 ج- ایجاد در آمد پایدار توام با اشتغال زایی جزو  اهداف بلند مدت بنده خواهد بود،بهبود روند خدمات شهری ،رسیدگی به وضعیت معابر و پیاده رو ها و فضای سبز قسمتی از اهداف کوتاه مدت بنده هست.

 

س- در پایان چه انتظاری از مسئولین و  شهروندان دارید ؟

انتظار و درخواستم از کلیه مسئولین و شهروندان عزیز همکاری و تعامل با بنده و راهنمایی در جهت رسیدن به اهدافم هست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 4 = 5

theme