خانه / اطلاع رسانی / جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان آق قلا برگزار شد » پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آق قلا صبح امروز با حضور فرماندار: جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان آق قلا برگزار شد

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان آق قلا برگزار شد » پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آق قلا صبح امروز با حضور فرماندار: جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان آق قلا برگزار شد

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان آق قلا برگزار شد.

صبح دوشنبه هفتم اسفند ماه،جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با حضور”امانگلدی ضمیر” فرماندار،اعضای شورای تامین و روسای ادارات جهاد کشاورزی،منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با محوریت پیشگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی و باغات در محل دادگستری شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،”امانگلدی ضمیر”در این جلسه،روح قانون اساسی را در حمایت از مظلومان و ستمدیدگان بیان کرد و بر حمایت دولت دوازدهم از تغییر کاربری اراضی که مستعد رونق و توسعه چرخه اقتصاد و تولید کشور و همچنین صنعت گردشگری در راستای اشتغالزائی پایدار است تاکید کرد.

وی اشاره ای به بازدید از ۱۲ روستای بخش مرکزی شهرستان آق قلا به همراه نماینده محترم مردم شهرستانهای گرگان و آق قلا داشت و بازنگری طرح هادی را از مهمترین مشکلات مشترک روستاهای فوق الذکر عنوان کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا واگذاری انشعابات شبکه های زیر ساخت را منوط به استعلام از جهاد کشاورزی دانست و بر وظیفه مندی دهیاران نسبت به نظارت مستمر بر ساخت و سازهای غیر مجاز در خارج از بافت روستائی و اراضی کشاورزی تاکید کرد.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا راه اندازی سامانه ۱۳۱ و اجرای گشت های مشترک دهگردشی دستگاههای اجرایی عضو شورای پیشگیری از وقوع جرم را در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را بسیار تاثیر گذار خواند.

“ضمیر”اعمال ماده ۴ در خصوص واگذاری اراضی ملی در قالب تفاهم نامه فی مابین بنیاد مسکن و منابع طبیعی و همچنین کمیسیون ماده ۹۹ را در کاهش پرونده های وارده به دستگاه قضائی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم و تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی روستاها را تاثیر گذار بیان کرد.


دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


4 + 9 =

theme