خانه / اطلاع رسانی / اولین شماره هفته نامه اجتماعی-فرهنگی انسجام ملی منتشر شد

اولین شماره هفته نامه اجتماعی-فرهنگی انسجام ملی منتشر شد

c_300_250_16777215_10_images_66650.jpg

ترکمن سسی- اولین شماره هفته نامه اجتماعی- فرهنگی انسجام ملی به مدیر مسئولی عبدالغفور توکلی فعال رسانه ای ترکمن روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۶ در ۸ صفحه منتشر شد.
عبدالغفور توکلی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای مجرب و پرتلاش گلستانی می باشد و با نظری گذرا به محتوای غنی و انسجام مطالب پوشش داده شده در اولین شماره هفته نامه و یک آغاز بسیار خوب ، هفته نامه ای موفق و پرمخاطب برای گلستان را نوید می دهد.
در اولین شماره این هفته نامه می خوانیم:
تیتر اصلی نیم صفحه اول این هفته نامه به موضوع مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از پر مطالبه ترین خواسته های مقام معظم رهبری پرداخته است و اهمیت مباحث اقتصادی و اقتصاد مقاومتی برای اقتصاد ملی گوش زد می کند.
در صفحه دوم که ویژه موضوعات اجتماعی است به مباحثی از قبیل استقلال کانون وکلای دادگستری، کمک ۳ میلیارد تومانی گلستانی ها در جشن نیکوکاری و برگزاری جشن ازدواج آسان در خراسان شمالی و اهمیت حقوق شهروندی از نگاه استاندار گلستان پرداخته است.
با توجه به ارتباط بسیار خوب مدیر مسئول با مسئولین فرهنگی استان گلستان در صفحه سوم که اختصاص به موضوعات فرهنگی دارد ، برگزاری مراسم تجلیل از خادمان و فعالان نماز در عرصه فرهنگ و هنر استان گلستان و نیز برگزاری چهارمین همایش شبی با ترکمن های گلستان همزمان با اجرای موسیقی آوای فجر را پوشش داده است.
در صفحه چهار هفته نامه که به موضوع دین و اندیشه اختصاص دارد تیتر اول این صفحه به اهمیت همگرایی و هم افزایی برای دستیابی به عزت و سیادت امت اسلامی از نظر امامان جمعه اهل سنت استان گلستان پرداخته است.
در صفحه پنجم ذیل مباحث سلامت ایرانی از زبان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس به کمبود نیرو و مراکز آموزشی در حوزه بهداشت و درمان استان گلستان اشاره دارد.
در صفحه ششم با موضوع اقوام ایرانی به نشریات و پایگاه های خبری استان گلستان که در دو ماه پایانی سال ۱۳۹۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار دریافت نموده اند و نیز به اخباری از حوزه گردشگری استان گلستان پرداخته است.
در صفحه هفتم که به طبیعت ایرانی اختصاص دارد با اشاره به نشست خبری هفته های اخیر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان گلستان ،اخباری از بحث بیابان زدایی در شمال استان گلستان را پوشش داده است.
و در صفحه پایانی در گفتگویی اختصاصی با رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان به موضوع بستر های فراهم شده برای فعالیت های دینی و فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی پرداخته است.
نشانی این هفته نامه گرگان ، بلوار مدرس ، کوچه مدرس ۵ می باشد.
پایگاه خبری ترکمن سسی برای دست اندرکاران این هفته نامه فرهنگی اجتماعی که در گستره ی شمال کشور منتشر می شود در عرصه رسانه ای آرزوی توفیق و سربلندی دارد.
نورمحمد دانشمند – ۹۶/۱۲/۲۰

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


4 + 6 =

theme