خانه / اطلاع رسانی / مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان : برپایی ۳۸۰ غرفه نمایشگاه نوروزی در گلستان/ رشد ۵۰ درصدی اقامت مسافر نسبت به نوروز گذشته

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان : برپایی ۳۸۰ غرفه نمایشگاه نوروزی در گلستان/ رشد ۵۰ درصدی اقامت مسافر نسبت به نوروز گذشته

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان گفت : در کنار جشنواره ها و نوروزگاه ها و دهکده گردشگری روستایی که انجام شد ۳۸۰ غرفه برپا شد. خوشبختانه طبق آماری که اعلام شد رشد ۵۰ درصدی اقامت مسافر را نسبت به سال قبل داشته ایم.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان در حاشیه اختتامیه نوروزگاه و دهکده گردشگری روستایی آق قلا به خبرنگار ما گفت : در ۱۴ شهرستان استان بازدید داشتم و امروز در کارناوال شادی و جشنواره فرهنگی شهرستان آق قلا شرکت کردم.

وی افزود : بدون اغراق حضور بالغ بر ۴ هزار نفر جمعیت با توجه به هماهنگی خوبی که مجموعه فرمانداری، اداره میراث فرهنگی شهرستان و بخشداری ها و دهیاری ها و شورای اسلامی انجام گرفته بود بی نظیر بود. من نیز انتظار این جمعیت و برنامه های کیفی را نداشتم.

نصیبی ادامه داد : با تلاش دوستان در اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ۷۷ غرفه متنوع را آماده کردند. با توجه به تولیدات داخل کشور و محصولات سنتی شهرستان ما با دوستان که صحبت میکردیم عمدتا غرفه داران از وضعیت فروش راضی بودند.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان تصریح کرد : ابتکاری که در این نمایشگاه به کار گرفته بود این بود که در فضای مسقف برپا گردید و در بیرون هم برنامه های فرهنگی اجرا می شد. من احساس و نگاهم این است که با توجه رضایت مردم خوب شهرستان آق قلا و غرفه داران و به خصوص مسافرین عزیز از این برنامه، این دهکده به صورت دائمی برپا باشد.

وی اظهار کرد : ما در استان ۳۳ جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا برگزار کردیم. در کنار جشنواره ها و نوروزگاه ها و دهکده گردشگری روستایی که انجام شد ۳۸۰ غرفه نیز برپا شد. خوشبختانه طبق آماری که اعلام شد رشد ۵۰ درصدی اقامت مسافر را نسبت به سال قبل داشته ایم و تصور میکنیم که از برنامه های فرهنگی هم که برگزار شد در سطح کشور بی نظیر بوده است و بعضا سایر استان ها با توجه توصیه معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از الگوی استان گلستان تأسی گرفتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


7 - 7 =

theme