خانه / اطلاع رسانی / رمضان ماه رحمت و برکت خداوند است امام جمعه موقت اهل سنت آق قلا : رمضان ماه رحمت و برکت خداوند است

رمضان ماه رحمت و برکت خداوند است امام جمعه موقت اهل سنت آق قلا : رمضان ماه رحمت و برکت خداوند است

 

امام جمعه موقت اهل سنت آق قلا گفت : این ماه ماهی است که هر روزش رحمت هر روزش برکت خداست و ماهی است که یک ثواب شما هزار برابر خواهد شد.

به گزارش راه اسپی دژ، تاج محمد آخوند طعنه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر آق قلا پ نمازگزاران را به آماده شدن برای ماه مبارک رمضان دعوت کرد و گفت : این ماه ماهی است که هر روزش رحمت هر روزش برکت خداست و ماهی است که یک ثواب شما هزار برابر خواهد شد.

حاج آخوند طعنه در ادامه با پرداختن به فضیلت بسم الله الرحمن الرحیم گفت : هرکسی با اخلاص مرا با نام بسم الله الرحمن الرحیم نام ببرد او را از نهر های بهشتی سیرآب میکنم. در حدیث آمده است هر دعایی که با بسم الله الرحمن الرحیم شروع شود امکان ندارد بدون جواب برگردد.

وی ادامه داد : هرکسی نام خدا را روی کاغذی ببیند که روی زمین است و آن را از زمین بردارد و در جای خوبی بگذارد به خاطر حرمتی که به نام بسم الله الرحمن الرحیم گذاشته است او را از صدیقین قرار می‌دهد و پدر و مادر او را مورد رحمت قرار خواهد داد گرچه پدر و مادر او از مشرکین باشد.

امام جمعه موقت شهر آق قلا تصریح کرد : ثواب سوره فاتحه بسیار زیاد است در هر رکعت از نماز این سوره را قرائت میکنیم سعی کنید به صورت صحیح این سوره را یاد بگیریم.احسن العلم علم الحال است باید به صورت صحیح احکام شرعی که به خودمان مربوط است بدانیم

وی در پایان خاطر نشان کرد : پدر و مادر هم باید در مسیر یادگیری و‌یاد دادن این احکام به فرزندان خود کمک کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


8 - 2 =

theme