خانه / اطلاع رسانی / پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا برگزار شد.

پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا برگزار شد.

1534755223_img_7954

صبح امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه،پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی از سواد آموزی شهرستان آق قلا در سال جاری با محوریت پروژه مهر،برگزاری اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستان،پوشش تحصیلی و برنامه های کاهش بی سوادی به ریاست”امانگلدی ضمیر” فرماندار و با حضور اعضای شورای تامین،بخشداران مرکزی و وشمگیر،مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو این شوراء در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،”امانگلدی ضمیر”در ابتدای سخنان ضمن تبریک فرا رسیدن روز عرفه،عید سعید قربان را عید قربانی کردن نفس ها بیان کرد و بر توجه بیشتر به نزدیکان و دستگیری از نیازمندان سفارش کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن تبریک فرا رسیدن گرامیداشت هفته دولت،کمرنگ شدن اعتماد مردم به دولتمردان و بخشی از نارضایتی های جامعه را ناشی از عملکرد ضعیف برخی از دستگاههای اجرایی عنوان کرد و از برگزاری دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین،همزمان با هفته دولت خبر داد.

وی از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا در خصوص پوشش تحصیلی خواست با جدیت بیشتری ورود پیدا کنند و افزود:ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی به اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در شهرستان آق قلا نیز در راستای افزایش پوشش تحصیلی شهرستان است.

رئیس ستاد پشتیبانی از طرح اوقات فراغت از برگزاری اختتامیه طرح تابستان در روز ششم شهریور همزمان با گرامیداشت هفته دولت خبر داد و از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان خواست با تعامل و همدلی نسبت به تامین هزینه های پشتیبانی این اختتامیه اهتمام داشته باشند.

رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان آق قلا از شناسائی ۶۳۸ نفر بی سواد و کم سواد خبر داد و از تشکیل کمیته روستائی سواد آموزی با هماهنگی بخشداران و دهیاران روستاها در راستای کاهش بی سوادی در سطح روستاهای شهرستان خبر داد.

وی از مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواست در جلسه ماه آتی شورای اداری شهرستان آق قلا گزارشی از اقدامات و نیازسنجی های لازم جهت اجرایی شدن هرچه بهتر پروژه مهر ارائه نماید.

کیفیت بخشی آموزشی،تقدیر از خیرینی که کمک های ویژه ای در حوزه تعلیم و تربیت می نمایند و استفاده از ظرفیت دانش و اطلاعات نیروهای انتظامی و امنیتی در راستای افزایش سواد دانش اموزان و حقوق شهروندی از دیگر مسائلی بود که مورد تاکید”امانگلدی ضمیر” فرماندار در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی از سواد آموزی قرار گرفت.

1534755223_img_7954

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 1 = 6

theme