خانه / اطلاع رسانی / از امروزآغاز ثبت نام غیرحضوری مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور

از امروزآغاز ثبت نام غیرحضوری مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور

از امروزآغاز ثبت نام غیرحضوری مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور
جزئیات زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور اعلام شد.
به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، ثبت‌نام غیرحضوری تمام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور، از امروز سه شنبه ۲۷ شهریورماه آغاز شده و تا ۴ مهر ۹۷ طبق جدول زمان بندی شده در سامانه آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.تمام پذیرفته شدگان برای ثبت نام باید به شرح ذیل اقدام کنند؛ثبت نام تمام پذیرفته‌شدگان این دوره به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.

پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

پذیرفته شدگان لازم است، تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری ۴ عدد)، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، و تصویر مدرک دیپلم متوسطه را اسکن کرده در زمان ثب نام بارگزاری کنند.

تصویر مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی (دارندگان دیپلم نظام قدیم نیازی به ارائه این مورد ندارند) و تصویر درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای آخرین مدرک تحصیلی (مدرک پیش‌دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم) نیز باید اسکن شده و در زمان ثبت نام غیر حضوری بارگزاری شود.

لازم به تذکر است: پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک اعلام شده را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگزاری کنند.

دانشجویان پس از ثبت نام اولیه و بارگزاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

همچنین امکان تقاضای مهمان برای ورودی‌های جدید از تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ لغایت ۹ مهر ۹۷ در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول ۹۸-۹۷ فراهم است و انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ ۱ مهر ۹۷ لغایت ۱۰ مهر ۹۷ خواهد بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


9 + 6 =

theme