خانه / اطلاع رسانی / بهترین راه مقابله با کاهش ارزش پول ملی ، تولید داخلی است

بهترین راه مقابله با کاهش ارزش پول ملی ، تولید داخلی است

 

عیسی امامی : با توجه به کاهش ارزش پول ملی بهترین راه حل این مشکل این است که این منابع مالی در تولید ملی بکارگرفته شده.هرچه تولید افزایش پیدا کند تولید ثروت و اشتغال نیز بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اسپی دژ ، در حاشیه نشست هم اندیشی شورای اسلامی شهر ، عیسی امامی ، نماینده مردم شهر های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ما گفت : ما نشست هایی با دستگاه های اداری ، اجرایی و نهادها برگزار می کنیم تا در این نشست ها به نیاز ها و خواسته های شهرستان رسیدگی شده و مشکلات آنان مرتفع گردد.

امامی در خصوص شوراها گفت : همانطور که مشخص است ، شورا به معنی همگرایی ، اجماع نظر و هم اندیشی می باشد. و این هم اندیشی و مشورت می تواند در دامنه وسیع تری همانند، دانشگاه ها ، آموزشگاه ها ، نخبگان و .. بوده تا با کمک به شوراها بتوانند دامنه وسیع تری را مورد پوشش قرار دهند.

وی در خصوص هدف بازدید از شرکت مخابرات و جهاد کشاورزی گفت : این بازدید ها ، نگاه جدیدی برای ایجاد فرآیندی نو بوده است که نیاز جدی برای مطالبات مردم و نظام می باشد. در این برهه از زمان ، ما نیازمند جبران عقب ماندگی ها از طریق جهشی روبه جلو می باشیم که موجبات رشد اقتصاد را فراهم کنیم.

امامی خاطر نشان کرد : ما فرصت های سرمایه گذاری بسیار زیادی داریم. ما باید با مشارکت مردم جنبه های مستقیم و غیرمستقیم توانایی افراد را در عرصه های مختلف در قالب شخصیت های حقوقی سهامی عام و خاص بکار ببریم .

وی افزود : مردم منابعی مالی را که در اختیار دارند ترجیح می دهند با درصدی سود مشخص نزد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری بسپارند و سود مورد انتظار خود را دریافت نمایند.ولی این سود دریافتی در مقایسه با تورم حال حاضر ، پاسخگو نمی باشد.با توجه به کاهش ارزش پول ملی بهتریم راه حل این مشکل این است که این منابع مالی در تولید ملی بکارگرفته شده.هرچه تولید افزایش پیدا کند تولید ثروت و اشتغال نیز بیشتر خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 1 = 2

theme