خانه / اطلاع رسانی / معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان در گالیکش: شاخص‌ترین ویژگی شهدا تبعیت محض از ولایت‌فقیه بود + تصاویر

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان در گالیکش: شاخص‌ترین ویژگی شهدا تبعیت محض از ولایت‌فقیه بود + تصاویر

 

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان در گالیکش گفت: یکی از ویژگی‌های شهدا اعتقاد به وعده الهی بود که رزمنده‌های ما ید واحده‌ای بودند از قومیت‌های مختلف که همه در یک سنگر و در یک جبهه در کنار هم جنگیدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سرهنگ پاسدار سید علی مهاجر در یادواره شهدای والامقام بخش لوه شهرستان گالیکش ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته بسیج گفت: بسیج یکی از عامل‌ها و نماد شهداست.

nilkooh3210 1

وی راه رسیدن شهدا به مقام « عند ربّهم یرزقون » را داشتن ویژگی‌هایی ازجمله دین‌دار و باتقوا بودن، اهل گذشت و ایثار، مردم‌دار و خیرخواه بودن عنوان کرد.

سرهنگ مهاجر افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های شهدای ما مسجدی بودن است، مسجد قرارگاه است، قرارگاهی که فرمانده آن امام جماعت مسجد است و پایگاه و … در ذیل فرماندهی این قرارگاه مشغول به خدمت می‌باشند و خروجی آن همین شهدا و بسیجیان و بچه حزب‌اللهی‌ها هستند.

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان شاخص‌ترین واصلی‌ترین ویژگی شهدا را تبعیت از ولایت‌فقیه ولایت مداری دانست و برای آن‌کسانی که در مقابل جان‌فشانی مدافعین حرم که جانشان را در طبق اخلاص نهاده و برای دفاع از حرمین از خود و خانواده خود گذشتند حرف از پول می‌زنند ابراز تأسف کرد.

وی نقطه زنی موشک‌های ایران در جنگ با داعش و حمایت از مظلومین عراق و سوریه را نمونه‌ای از تبعیت پذیری از ولایت‌فقیه دانست که باعث پیشرفت روزافزون صنعت دفاعی و موشکی ما شد.

مهاجر عنوان کرد: اگر ما به وصیت شهدا که تبعیت و گوش‌به‌فرمانی ولایت‌فقیه است عمل کنیم مطمئناً شرمنده‌ی شهیدان نمی‌شویم.

به گفته معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان یکی از ویژگی‌های شهدا اعتقاد به وعده الهی بود که رزمنده‌های ما ید واحده‌ای بودند از قومیت‌های مختلف که همه در یک سنگر و در یک جبهه در کنار هم جنگیدند.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های شهدا را تلاش و مجاهدت فراوان آن‌ها در جنگ موشکی بین ایران و عراق دانست که رزمندگان ما پاسخ آنان را با موشک می‌دادند و امروز قدرت موشکی ما حاصل تلاش و مجاهدت شهید تهرانی مقدم‌هاست.

nilkooh3210 1

مهاجر عمل کردن به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در صنعت موشکی را عامل به اوج اقتدار رسیدن در این حوزه دانست که حتی صهیونیسم هم در شناسایی اهداف موشکی این دقت را ندارد.

وی ماحصل قدرت موشکی را توسل و تلاش و روحیه جهادی ما دانست و افزود: نتیجه این‌همه تلاش و زحمات را تبدیل‌شدن به یکی از قدرت‌های صاحب‌نظر در حوزه هوافضا دانست.

مهاجر شهدا را اهل تولی و تبری و روحیه و صبر انقلابی خواند و گفت باید امروزه گوش‌به‌فرمان ولی باشیم و صبوری کردن را یاد بگیریم.

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان آخرین ویژگی شهدا را عمل به تکلیف و اقدام به‌موقع دانست و ۹ دی سال ۸۸ را یک نمونه از عمل به‌موقع و گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه بودن دانست.

مهاجر مبدأ شروع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا از آن موقع به بعد با بلوکه کردن حساب‌ها و تحریم‌های اقتصادی را علیه ما شروع کردند.

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان در پایان با اشاره به اینکه «ما اهل رمضان و عاشوراییم و اهل قیام هستیم» عنوان کرد: ان‌شاءالله پرچم این نهضت را توسط دستان باکفایت مقام معظم رهبری به دست آقا امام زمان (عج) برسانیم.

nilkooh3210 1

nilkooh3210 1

nilkooh3210 1

nilkooh3210 1

nilkooh3210 1

nilkooh3210 1

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


5 + = 8

theme