خانه / اطلاع رسانی / صبح امروز در اولین روز فعالیت کاری:بالاترین مقام اجرایی دولت از اداره جهاد کشاورزی شهرستان آق قلا بازدید بعمل آورد

صبح امروز در اولین روز فعالیت کاری:بالاترین مقام اجرایی دولت از اداره جهاد کشاورزی شهرستان آق قلا بازدید بعمل آورد

بالاترین مقام اجرایی دولت از اداره جهاد کشاورزی شهرستان آق قلا بازدید بعمل آورد

بالاترین مقام اجرایی دولت از اداره جهاد کشاورزی شهرستان آق قلا بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا٬صبح امروز دوشنبه بیستم خرداد ماه و در نخستین روز فعالیت کاری و حضور در شهرستان٬‹‹امیر شیر توماج››فرماندار بصورت سرزده از اداره جهاد کشاورزی شهرستان آق قلا بازدید بعمل اورد٬ضمن دیدار با کارکنان این دستگاه٬از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اقدامات این حوزه در سامانه سجاد و پرداخت خسارات ناشی از سیل به کشاورزان قرار گرفت.

گفتنی است در جریان سیلاب اخیر٬ ۴۶۱ میلیارد تومان خسارت به حوزه کشاوررزی شهرستان وارد شده است که۵۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی زراعی منطقه با برآورد ۱۳۸ هزار و ۶۰۰ تن غلات٬ ۲۱۵ هکتار از باغات شهرستان که ۷ هزار و ۴۵۰ تن از محصولات باغی را شامل می شود.

در حوزه دام و طیور شهرستان ۳ هزار و ۵۰۲ راس دام سبک و سنگین به ارزش ۱۱۲ میلیارد تومان و یک میلیون و ۳۳۵ هزار قطعه طیور و برآورد ۷۶ میلیارد تومان در سیلاب اخیر شهرستان تلف شده اند.

خسارات ساختمان٬تاسیسات و زمین های کشاورزی در سیلاب اخیر٬ ۱۱ میلیارد تومان برآورد شده است که ۸۳۰ هکتار از کانال های آبیاری و زهکشی اراضی کشاورزی در سیلاب دچار خسارت شده است.

۵۱۵ هکتار از مزارع پرورش آبزیان در حوزه شیلات به ارزش یک میلیارد و ۴۴۵ میلیون تومان و ۲۲۵ کیلومتر از جاده های بین مزراع کشاورزی با برآورد اولیه ۷ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان در سیلاب اخیر منطقه متحمل خسارت شده اند.

بالاترین مقام اجرایی دولت از اداره جهاد کشاورزی شهرستان آق قلا بازدید بعمل آورد

 

بالاترین مقام اجرایی دولت از اداره جهاد کشاورزی شهرستان آق قلا بازدید بعمل آورد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 1 = 2

theme