خانه / اطلاع رسانی / با حضور معاون سیاسی٬امنیتی و اجتماعی فرماندار:جشنواره‹‹دختران با نشاط٬جامعه سالم››در شهرستان آق قلا برگزار شد

با حضور معاون سیاسی٬امنیتی و اجتماعی فرماندار:جشنواره‹‹دختران با نشاط٬جامعه سالم››در شهرستان آق قلا برگزار شد

جشنواره‹‹دختران با نشاط٬جامعه سالم››در شهرستان آق قلا برگزار شد

جشنواره‹‹دختران با نشاط٬جامعه سالم››با حضور معاون فرماندار در شهرستان آق قلا برگزار شد.

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س)و روز ملی دختران٬جشنواره‹‹دختران با نشاط٬جامعه سالم››با حضور‹‹حسن کاغذلو››معاون سیاسی٬امنیتی و اجتماعی فرماندار در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،”حسن کاغذلو”در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی دختران،به تبیین شخصیت حضرت معصومه(س) پرداخت و مهمترین پیام دهه کرامت را توجه به کرامت نفس عنوان کرد و گفت:لازمه وجود کرامت نفس،تعلیم و ترببت دینی می باشد که احساس مسئولیت در مورد تربیت همه افراد جامعه،سالم نگه داشتن فطرت انسان از جمله راهکارهای افزایش کرامت نفس در انسان می باشد.

معاون سیاسی٬امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه دختران ما٬باید همواره سیره اخلاقی و رفتاری حضرت معصومه (س) را سرمشق و الگوی خود قرار دهند،خاطر نشان ساخت:زنان مسلمان ایرانی با حضور در عرصه‏ های مختلف،موفقیت‏های بزرگی برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و به عنوان الگو و نمونه برای جوامع بشری به شمار می‏روند.

وی اعتماد به نفس در مسیر رشد و تعالی را مقدمه رسیدن انسان به مقامات عالی انسانی دانست و تبیین سیره زندگانی ائمه معصومین(ع) و گرامیداشت ایام خاص فرهنگی و دینی را بهترین درس کرامت برای انسان معرفی کرد.

‹‹کاغذلو››درخاتمه سخنان تصریح کرد:گرامیداشت روز ملی دختران،گسترش فرهنگ و سیره حضرت معصومه(س)در جامعه اسلامی و بازشناسی زندگی وشخصیت ایشان است،دختران ما باید با کسب فضایل اخلاقی در زندگی خود بتوانند الگویی برای زنان جهان باشند.

جشنواره‹‹دختران با نشاط٬جامعه سالم››در شهرستان آق قلا برگزار شد

 

جشنواره‹‹دختران با نشاط٬جامعه سالم››در شهرستان آق قلا برگزار شد

 

جشنواره‹‹دختران با نشاط٬جامعه سالم››در شهرستان آق قلا برگزار شد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


1 + 5 =

theme