خانه / اطلاع رسانی / فرماندار شهرستان آق قلا:مبارزه با قاچاق کالا و ارز٬نیازمند عزم همگانی و اراده جمعی است

فرماندار شهرستان آق قلا:مبارزه با قاچاق کالا و ارز٬نیازمند عزم همگانی و اراده جمعی است

مبارزه با قاچاق کالا و ارز٬نیازمند عزم همگانی و اراده جمعی است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:مبارزه با قاچاق کالا و ارز٬نیازمند عزم همگانی و اراده جمعی است.

صبح امروز یکشنبه ۲۳ ام تیر ماه٬کارگاه آموزشی یکروزه به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان آق قلا با حضور”امیر شیر توماج”فرماندار٬اعضای شورای تامین،مدیران ادارات،نهادها٬ کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو ستاد هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز٬اصناف و بازاریان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،”امیر شیر توماج”در این کارگاه آموزشی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز،امنیت اقتصادی را مهمترین مولفه در برقرای آرامش جامعه بیان کرد و دانش،مهارت و قانوندانی مجموعه دستگاههای اجرایی را در ثبات و استمرار این آرامش،بسیار تاثیر گذار قلمداد کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه مقابله با قاچاق کالا و ارز نیازمند عزم همگانی و اراده جمعی است،تصریح کرد:اگر جلوی ورود کالای قاچاق را نگیریم،شعار رونق تولید و تحقق سیاست های مقام معظم رهبری محقق نخواهد شد.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا با بیان این که کالاهای قاچاق یک معضل است و قاچاق،هزینه های انسانی و اقتصادی سنگینی برای کشور دارد و معضل بیکاری را تشدید می کند،افزود:خسارت هایی که از ناحیه قاچاق کالا وارد می شود به راحتی قابل جبران نیست و در دراز مدت اثر خود را می گذارد و باعث از بین رفتن زیرساخت های تولید در کشور می شود.

‹‹توماج››در خاتمه سخنان با بیان اینکه” فرهنگ سازی باید در اولویت برنامه های مبارزه با قاچاق کالا قرار گیرد”،تصریح کرد:فرهنگ سازی مهمترین اولویت در این بخش است و باید مردم را با آسیب های قاچاق بر اقتصاد و تولید داخلی و تبعات واقعی استفاده از کالای قاچاق آشنا کرد.

گفتنی است تشریح قوانین و مقررات حوزه قضائی و دادسرای عمومی و انقلاب٬حوزه تعزیرات حکومتی٬بازرسی سازمان صمت و تشریح قوانین و مقررات حوزه انتظامی و مقابله ای و کالای سلامت محور از اهم سرفصل های کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا بوده است.

مبارزه با قاچاق کالا و ارز٬نیازمند عزم همگانی و اراده جمعی است

 

مبارزه با قاچاق کالا و ارز٬نیازمند عزم همگانی و اراده جمعی است

 

مبارزه با قاچاق کالا و ارز٬نیازمند عزم همگانی و اراده جمعی است

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 5 = 2

theme