خانه / اطلاع رسانی / فرماندار در جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا:اخلاق مداری٬قانوندانی و صیانت از آراء مردم٬از مهمترین وظایف مجریان انتخابات است

فرماندار در جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا:اخلاق مداری٬قانوندانی و صیانت از آراء مردم٬از مهمترین وظایف مجریان انتخابات است

 

اخلاق مداری٬قانوندانی و صیانت از آراء مردم٬از مهمترین وظایف مجریان انتخابات است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:اخلاق مداری٬قانوندانی و صیانت از آراء مردم٬از مهمترین وظایف مجریان انتخابات است.

عصر امروز شنبه پنجم مرداد ماه٬جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا به ریاست‹‹امیر شیر توماج››فرماندار و با حضور معاونین٬بخشداران٬مسئولین کمیته ها و کارشناسان دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،”امیر شیر توماج”در این جلسه با بیان اینکه‹‹عرصه انتخابات برای نظام مقدس اسلامی و ملت همواره بسیار مهم و تعیین کننده است››٬افزود:انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و اعضای ستاد انتخابات شهرستان موظف هستتند همه ماموریت ها و وظایف خود را اعم از پشتیبانی،امور حقوقی،فناوری اطلاعات،اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به نحو مطلوب انجام دهند.

فرماندارشهرستان آق قلا،آموزش عوامل اجرایی را یکی از ارکان مهم در برگزاری انتخابات قانونمند بیان کرد و از مسئول کمیته آموزش ستاد خواست نسبت به تکمیل دوره های آموزشی عوامل اجرایی از جمله برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی کاربران و اعضای شعب اقدام نماید.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا با بیان اینکه اجرای قانون و صیانت از آرای مردم هم برای اداره امور کشور و هم از نظر سیاسی و اجتماعی از ارزش و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است،گفت:در تمامی تصمیم‌گیری‌ها و فرایندهای انتخابات،تنها ملاک و معیار،رعایت قانون خواهد بود و باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم،قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم به کار ببریم.

‹‹توماج››در خاتمه سخنان تصریح کرد:فراهم نمودن زمینه مشارکت حداکثری مردم،مد نظر مسئولان نظام و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و با همدلی و هماهنگی همکاران برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان آق قلا تلاش خواهیم کرد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا برگزار خواهد شد.

اخلاق مداری٬قانوندانی و صیانت از آراء مردم٬از مهمترین وظایف مجریان انتخابات است

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 3 = 4

theme