خانه / اطلاع رسانی / فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آق قلا:انتخابات امری قیامتی و آرای مردم،حق الناس است

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آق قلا:انتخابات امری قیامتی و آرای مردم،حق الناس است

 

انتخابات امری قیامتی و آرای مردم،حق الناس است

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آق قلا گفت:انتخابات امری قیامتی و آرای مردم،حق الناس است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،”امیر شیر توماج”در جلسه آموزش نمایندگان فرماندار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که عصر امروز سه شنبه دهم دی ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهار کرد:انتخابات ناموس وزارت کشور است و لازمه برگزاری انتخابات سالم و شفاف،قانون دانی و قانون خوانی مجریان و دست اندرکاران این رویداد مهم پیش رو است.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود:همه نگاه ها به ما برگزار کنندگان انتخابات است و با احد الناسی در این خصوص تعارف نخواهیم داشت،عدالت انتخاباتی برای همه کاندیداها باید رعایت شود و اگر اعضای هیات اجرایی در ستاد های انتخاباتی مشاهده شوند قطعا برخورد قانونی با آنان صورت می گیرد.

رئیس هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آق قلا تاکید کرد:شما بعنوان نمایندگان فرماندار،مسئولیت بسیار خطیری دارید و به معتمدین هیات اجرایی تاکید کرده ام افرادی را برای شعب اخذ رای انتخاب نمایند که قانونمند و مسئولیت پذیر باشند.

وی ضمن اشاره به فرصت باقیمانده تا برگزاری رویداد مهم پیش رو،از برگزاری نشست های مشترک نمایندگان فرماندار با اعضای شعب و آزمون عملی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در شهرستان آق قلا خبر داد.

“توماج”ضمن توصیه به مطالعه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی،باری دیگر بر آموزش عوامل هیات های اجرایی شهرستان آق قلا تاکید کرد و در خاتمه سخنان،اظهار امیدواری کرد:به فضل الهی و با تعامل و همدلی مجریان و دست اندرکاران،در روز دوم اسفند ماه،شاهد برگزاری انتخاباتی سالم،قانونمند و با مشارکت حداکثری در شهرستان آق قلا باشیم.

انتخابات امری قیامتی و آرای مردم،حق الناس است

 

انتخابات امری قیامتی و آرای مردم،حق الناس است

 

انتخابات امری قیامتی و آرای مردم،حق الناس است

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 3 = 1

theme