خانه / اطلاع رسانی / گلزارهای شهدا در آق‌قلا ساماندهی می‌شوند/ ارائه میز خدمت در دهه فجر

گلزارهای شهدا در آق‌قلا ساماندهی می‌شوند/ ارائه میز خدمت در دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا از ساماندهی گلزار شهدا در این شهرستان خبر داد و گفت: سه گلزار شهدا در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

گلزارهای شهدا در آق‌قلا ساماندهی می‌شوند/ ارائه میز خدمت در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالله نظریان عصر شنبه در نشست خبری فجر گلستان اظهار کرد: ۱۳ کارگروه بمناسبت باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر در آق‌قلا شکل گرفت.
وی از پیش بینی ۷۵۳ برنامه فرهنگی و بصیرتی و اجتماعی در طول سال خبر داد و تصریح کرد: ۲۷۳ برنامه بمناسبت دهه فجر در آق‌قلا برگزار می‌شود که تعداد ۴۳ برنامه شاخص است.

* در دهه فجر زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آق‌قلا نواخته می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا با بیان اینکه در دهه فجر زنگ انقلاب در مدارس شهرستان نواخته می‌شود، گفت: غربال‌گری بیمارهای دام از جمله برنامه‌های دهه فجر است.
نظریان همچنین دیدار مسوولان با مردم، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد و افزود: برنامه‌های قرآن محور و مسابقات قرآنی را در دستور کار داریم.
وی با اشاره به فعالیت اتاق فکر در شهرستان به منظور استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان ابراز کرد: در اتاق فکر با استفاده از خردجمعی در راستای کاهش مشکلات در حوزه‌های مختلف کمک گرفته می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آق‌قلا با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد از جمعیت در روستاها استقرار دارند از تمرکززدایی برنامه‌ها خبر داد و گفت: پراکندگی برنامه‌های دهه‌فجر در شهرها و روستاها اتفاق افتاده است.

* ارائه میز خدمت به منظور پاسخگویی به مسائل مردمی در شهرستان آق‌قلا

نظریان از پیش‌بینی نشست نقش علما در انقلاب خبر داد و ابراز کرد: به مناسبت دهه فجر کارگاه خوشنویسی، نشست‌های سیاسی با محور انتخابات، تجلیل از نخبگان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با ایثارگران برنامه‌ریزی شده است.

وی از ارائه میز خدمت به منظور پاسخگویی به مسائل مردمی در شهرستان خبر داد و گفت: معتقد هستیم هر چه ارتباط مردم و مسوولان نزدیکتر شود اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


8 + = 14

theme