خانه / اطلاع رسانی / رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبرداد فعالیت۱۰۳ مدرسه علوم قرآنی درگلستان/برگزاری۵۰ برنامه دردهه فجر

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبرداد فعالیت۱۰۳ مدرسه علوم قرآنی درگلستان/برگزاری۵۰ برنامه دردهه فجر

فعالیت۱۰۳ مدرسه علوم قرآنی درگلستان/برگزاری۵۰ برنامه دردهه فجر

گرگان- رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: در ایام دهه فجر ۵۰ برنامه توسط مرکز بزرگ اسلامی، در سه استان مازندران، گیلان و گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خیرخواه پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری و کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر اظهارکرد: انقلاب اسلامی تنها مختص به مردم ایران نیست بلکه به مردم مظلوم جهان اختصاص دارد.

وی با اشاره به تحریم دشمنان، افزود: در این شرایط باید دستاوردهای انقلاب را برای نسل سه و چهار تبیین و تشریح کرد.

خیرخواه با بیان این که امروز، انقلاب اسلامی به همه ادیان خدمت کرده است، ادامه داد: قرن ۲۱ قرن بازگشت به معنویت بوده و استقبال نسل جوان در این زمینه بالا است.

وی با اشاره به انتقام سپاه از آمریکایی ها در شلیک موشکی به پایگاه ها آن ها در عین الاسد، گفت: این امر ابهت پوشالی آمریکا را شکست.

خیرخواه ادامه داد: دشمن در عرصه فرهنگی رسانه ای به شدت وارد میدان شده و بمباران فرهنگی را شروع کرده است و باید دانست که بمباران فرهنگی خطرناک تر از بمباران نظامی است.

وی با بیان این که دشمن با این کار می خواهند باور و امید را از نسل جوان بگیرد، به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: در ایام دهه فجر ۵۰ برنامه در سه استان مازندران، گیلان و گلستان برگزار می شود.

خیرخواه ادامه داد: این مراسم به صورت مردمی و خودجوش برگزار خواهد شد و دستاوردهای انقلاب هم برای مردم تشریح می شود.

وی بیان کرد: این برنامه ها تنها مختص دهه فجر نیست بلکه از بهمن ماه شروع شده و در اولین قدم همایش تأثیر رسانه در سبک زندگی ایرانی و اسلامی را برگزار کردیم.

خیرخواه افزود: ۳۰ برنامه قرآنی با حضور قاریان استانی و کشوری، تجلیل از مساجد برتر و مسئولان مساجد و همایش سبک زندگی ایرانی و اسلامی بخشی از این برنامه ها است.

وی تصریح کرد: ۱۰۳ مدرسه علوم دینی در گلستان و چهار مدرسه در گیلان فعال هستند و هزار و ۸۰۰ طلبه در این مدارس تحصیل می کنند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


9 - = 7

theme