خانه / اطلاع رسانی / با حضور فرماندار: عملیات احداث دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا آغاز شد

با حضور فرماندار: عملیات احداث دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا آغاز شد

 

عملیات احداث دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا آغاز شد

با حضور”امیر شیر توماج”فرماندار،عملیات احداث ساختمان اداری دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح یکشنبه هشتم تیر ماه،با حضور”امیر شیر توماج”فرماندار،مسئولین اداری و خیرین منطقه،عملیات احداث ساختمان اداری دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا آغاز شد.

فرماندار شهرستان آق قلا در مراسم آغاز این پروژه به نقش و اهمیت دانشگاه در توسعه منطقه اشاره نمود و اظهار کرد:دانشگاه از دو جهت به لحاظ تامین نیروی انسانی کارآمد یا افزایش کارایی و بهره‌وری افراد و همچنین گسترش مرزهای دانش و فن و پیش بردن تکنولوژی در توسعه اقتصادی شهرستان موثر است

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا افزود:جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که به دانشگاه توجه کند زیرا دانشگاه محلی است که در آن افکار و اندیشه‌ای جدید،دانش و معرفت،تکنولوژی متحول و فرهنگی خلاق و پویا بپروراند.

“توماج”ظرفیت خیرین شهرستان آق قلا و مشارکت آنها در حوزه های سلامت،عمران و مدرسه سازی را شایسته تقدیر دانست و گفت:امروز به همت این عزیزان،شاهد آغاز عملیات احداث ساختمان اداری دانشگاه پیام نور هستیم.

گفتنی است ساختمان اداری دانشگاه پیام نور در مساحت ۷۰۰ متر مربع در حال ساخت است و مجمع خیرین و هیات امناء دانشگاه تاکنون ۴ میلیارد ریال مشارکت داشته اند.

عملیات احداث دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا آغاز شد

 

عملیات احداث دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا آغاز شد

 

عملیات احداث دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا آغاز شد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


4 - 4 =

theme