خانه / اطلاع رسانی / فرماندار و رئیس شورای اطلاع رسانی شهرستان آق قلا:روابط عمومی،پل ارتباطی دوسویه سازمان با جامعه است

فرماندار و رئیس شورای اطلاع رسانی شهرستان آق قلا:روابط عمومی،پل ارتباطی دوسویه سازمان با جامعه است

روابط عمومی،پل ارتباطی دوسویه سازمان با جامعه است

“عبدالغفور یاپنگ غراوی”گفت:روابط عمومی،پل ارتباطی دوسویه سازمان با جامعه است.

صبح امروز دوشنبه ۲۷ ام اردیبهشت ماه،”عبدالغفور یاپنگ غراوی”سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن “روز ملی ارتباطات و روابط عمومی”را به تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام رئیس شورای اطلاع رسانی آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

روابط عمومی هنر برقراری تعامل و ارتباط بین افکار عمومی و مدیران به منظور افزایش کارآیی در ادارات و سازمانها است و مدیرانی که با تقویت روابط عمومی خود در برقراری ارتباط سازنده با مخاطبین خود تلاش می کنند به یقین از موفقیت بیشتر در نزد افکار عمومی برخوردارند.درجهان امروز،روابط عمومی ها از ارکان مهم و تاثیرگذار اطلاع رسانی و حلقه پیوند مردم و مسئولین هستند.

تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان”بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان و منعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها “گواهی بر نقش بی بدیل روابط عمومی در سازمان است.

بی شک،در جهان گسترده ارتباطی امروز،تولید محتوای غنی،صداقت در اطلاع رسانی،تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبین سازمان و جهت دهی به برنامه ریزی های سازمان بر مبنای احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی،از وظایف مهم روابط عمومی حرفه ای در سازمان است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ ام اردیبهشت ماه “روز ملی ارتباطات و روابط عمومی”به تمامی فعالین این عرصه،تلاش بی شائبه این عزیزان را ارج نهاده و امید آن دارم روابط عمومی های شهرستان آق قلا همواره با اطلاع رسانی خدمات انجام شده،ارتباط دو سویه و تعاملی با اصحاب رسانه،سنجش و جلب افکار عمومی،کسب تفاهم متقابل،قائل شدن جایگاهی ویژه برای مردم و خواسته ها و نظرات آنان،مخاطب محوری و پاسخگویی،ترویج اخلاق حرفه ای اطلاع رسانی و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی موید و پیروز باشند.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)به نام سال”حمایت از تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها”نامگذاری شده است از تمامی مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی انتظار می رود با برنامه ریزی و حمایت عملی،تقویت و ارتقای روابط عمومی ها را جدی بگیرند و این ظرفیت کلیدی و اثر بخش را در تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و اقدامات دولت “تدبیر و امید” را بیش از گذشته فعال کنند.

“عبدالغفور یاپنگ غراوی”

سرپرست فرمانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی

شهرستان آق قلا

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


7 - 5 =

theme