خانه / اطلاع رسانی / ظهر امروز به ریاست سرپرست فرمانداری:نخستین جلسه کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

ظهر امروز به ریاست سرپرست فرمانداری:نخستین جلسه کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،ظهر امروز یکشنبه دوم خرداد ماه،اولین جلسه کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان شهرستان آق قلا در سال جاری،به ریاست”عبدالغفور غراوی”سرپرست فرمانداری و با حضور اعضای این کارگروه پیرامون مباحث مربوط به کیفیت آرد و نان و افزایش نظارتی از واحدهای خبازی و کارخانجات آرد شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

“عبدالغفور غراوی”در این جلسه در خصوص تعیین و تکلیف شیفت کاری خبازی های شهرستان گفت:با موافقت کارگروه آرد و نان،نانوایی های با سهمیه ۴ کیسه و کمتر در یک شیفت پخت نان را انجام دهند.جابجایی و نقل مکان نانوایی ها با نظر کارشناسی کارگروه اقدام گردد و در خصوص نانوای های سوپر آزاد بصورت تخصصی جلسه برگزار و تعیین و تکلیف شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا از اتحادیه خبازان خواست اطلاع رسانی مناسب در خصوص سهمیه ۲۰ درصدی استان اقدام نماید و افزود:با توجه به ابلاغیه کارگروه استان و سهمیه ۲۰ درصدی تبدیل نانوایی نوع یک به دو با اولویت شهر و روستاهای بزرگ،خبازانی که تمایل به تبدیل آن را دارند حداکثر تا ۱۵ خرداد ماه به دبیرخانه کارگروه اعلام نمایند.

رئیس کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان شهرستان آق قلا ضمن اشاره به بخشنامه ابلاغی در خصوص ممنوعیت صدور مجوز جدید برای متقاضیان،بر تعیین تکلیف پروانه کسب خبازی های تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان تاکید داشت و خاطر نشان کرد:نقل و انتقال جواز کسب از پدران و مادران به فرزندان و اقوام درجه یک با رعایت مسائل حقوقی در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

وی به وضعیت انرژی برق و برنامه زمان بندی خاموشی ها اشاره کرد و از اتحادیه خبازان خواست اطلاع رسانی در خصوص نصب ژنراتور در نانوایی های با پخت بالا اقدام نمایند.

“غراوی”در خاتمه سخنان به برگزاری انتخابات پیش رو اشاره کرد و تصریح کرد:خبازان با نصب بنر و پوستر حضور حداکثری،شور و شوق انتخابات در سطح جامعه را افزایش دهند تا به فضل الهی در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه،مردم شهرستان آق قلا برگ زرین افتخاری دیگر در پشتیبانی از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری رقم زنند.

ساماندهی سیستم حمل و نقل آرد،تهیه آرد از آسیابهای با کیفیت آرد بالا،نظارت بر نحوه عمل آوری خمیر و پخت نان،لزوم رعایت نکات بهداشتی در تهیه نان توسط خبازان،ساماندهی ساعت کار و ایام تعطیلی واحدهای نانوایی،از مهمترین نکاتی بود که مورد تاکید”عبدالغفور غراوی”در اولین جلسه کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان شهرستان آق قلا قرار گرفت.

نخستین جلسه کارگروه تخصصی گندم،آرد و نان شهرستان آق قلا در سال جاری برگزار شد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


6 + = 12

theme