خانه / اطلاع رسانی / سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا:پیروزی مقاومت فلسطین برگرفته از حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر است

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا:پیروزی مقاومت فلسطین برگرفته از حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر است

پیروزی مقاومت فلسطین برگرفته از حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر است

“عبدالغفور غراوی”گفت:پیروزی مقاومت فلسطین برگرفته از حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر است.

صبح امروز دوشنبه سوم خرداد ماه،”عبدالغفور غراوی”سرپرست فرمانداری با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در متن پیام رئیس ستاد گرامیداشت سوم خرداد آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران،مملو از رویدادهایی است  که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت و همچون سپهری پرستاره می‌درخشند.در این میان،حماسه آزاد سازی خرمشهر،به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم،به منصه ظهور رسید.

بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی  به ولایت را ماندگار  کردند.

تلاش و مجاهدت شهیدانی همچون جهان آرا برای حفظ ذره ذره ی خاک کشور و دفاع از مردان، زنان و کودکانی که آینده ی خود را بدون نام ایران تصور نمی کردند،زمینه ساز حماسه ای شد و امام امت با تعبیری نیکو فرمودند:«خرمشهر را خدا آزاد کرد».

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.

امروز اگرچه ابزارهای دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته اما جمهوری اسلامی ایران به تمامی مخالفانش ثابت کرده که در راه پیشرفت،توسعه و حفظ ارزش های متعالی خود هر لحظه آماده ی ایثار، ازخودگذشتگی و خلق حماسه ای با رنگ و بوی سوم خرداد است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر،سالروز این نصر بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شهرستان آق قلا،خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده، توفیقات همگان را در مسیر پاسداشت از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

“عبدالغفور غراوی”

سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد گرامیداشت سوم خرداد

شهرستان آق قلا

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


5 - = 1

theme