خانه / اطلاع رسانی / همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دولت:گلزار شهدای گمنام شهر آق قلا غبارروبی و عطرافشانی شد

همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دولت:گلزار شهدای گمنام شهر آق قلا غبارروبی و عطرافشانی شد

گلزار شهدای گمنام شهر آق قلا غبارروبی و عطرافشانی شد

گلزار شهدای گمنام شهر آق قلا بمناسبت گرامیداشت هفته دولت،غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح سه شنبه دوم شهریور ماه،همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دولت،”عبدالغفور غراوی”سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا به همراه اعضای شورای تامین و مدیران ادارات،نهادها و کارکنان دستگاههای اجرایی با حضور در گلزار شهدای گمنام،ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان،یاد و خاطره امام راحل،شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان “رجایی و باهنر” را گرامی داشتند و قبور مطهر این عزیزان را غبارروبی و عطر‌افشانی کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا در این مراسم،ضمن تبریک آغاز گرامیداشت هفته دولت،اظهار کرد:هفته دولت یادآور فداکاری‌ها و خدمتگذاری شهیدان”رجایی و باهنر” است،باشد که همه دولتمردان آن فداکاری‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.امروز با حضور خود باری دیگر با شهداء تجدید میثاق کرده و عهد می بندیم که در راه خدمت به مردم،لحظه ای از حرکت باز نمانده و پویا و فعال در راه اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان آق قلا،خدمت به مردم را بالاترین افتخار برای مدیران دانست و افزود:مردم صاحبان اصلی نظام هستند و مدیران وظیفه دارند همه توان و امکانات را درجهت ارائه خدمات مطلوب به آنان بسیج کنند.

“غراوی”اقتدار،ثبات و استمرار امنیت ایران اسلامی را مدیون جانفشانی های شهیدان بیان کرد و تصریح کرد:اگر بخواهیم این اقتدار پابرجا بماند باید راه شهیدان را ادامه دهیم و به ایثار و فداکاری آنان ارج نهیم.

گفتنی است در این مراسم،مسئولین ادارات و نهادهای آق قلا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی با غبارروبی و عطرافشانی و قرائت فاتحه به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام نمودند.

گلزار شهدای گمنام شهر آق قلا غبارروبی و عطرافشانی شد

 

گلزار شهدای گمنام شهر آق قلا غبارروبی و عطرافشانی شد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


4 + 3 =

theme