خانه / اطلاع رسانی / نماینده استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:آموزش تعالیم دینی و مذهبی کارکنان دولت جدی گرفته شود

نماینده استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:آموزش تعالیم دینی و مذهبی کارکنان دولت جدی گرفته شود

آیت الله شاهرودی گفت: متاسفانه ۴۰ سال از عمر انقلاب سپری شده ولی بخش آموزش تعالیم دینی، مذهبی و اجتماعی در دستگاه های اجرایی به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش گلستان ما، آیت الله سید عبدالهادی شاهرودی ظهر امروز در آیین معارفه استاندار گلستان اظهار کرد: مسائل قابل تذکر به همه مدیران کل و مدیران دولت این است که باید به مقرراتی که از زمان شهید رجایی تصویب شده اهتمام شود.

نماینده استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کارمندان دولت در هر بخشی دو آموزش نیاز دارند، کارمندان باید در کار و فعالیتی که انجام می دهند آموزش ببینند و مسئله دوم مربوط به همه رشته ها است و باید به مسائل تعالیم دینی و اجتماعی توجه شود.

آیت الله شاهرودی بیان کرد: در این راستا ۲۳ محور مشخص شده و مسئول آن سازمان مدیریت و برنامه ریزی است که باید بر آن نظارت داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه ۴۰ سال از عمر انقلاب سپری شده ولی بخش آموزش تعالیم دینی، مذهبی و اجتماعی در دستگاه های اجرایی به فراموشی سپرده شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی ذیل سازمان برنامه ریزی و بودجه فعالیت می کنند و حق شناس به این مسئله در استان گلستان اهتمام داشتند و این مسئله می تواند الگویی برای همه استان های کشورباشد.

آیت الله شاهرودی افزود: در این رابطه با استاندار جدید گلستان نیز هماهنگی صورت گرفته است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


7 - = 6

theme