خانه / اطلاع رسانی / استاندار گلستان:گلستان جزو ۵ استان کم برخوردار از نظر شاخصه های اجتماعی و اقتصادی

استاندار گلستان:گلستان جزو ۵ استان کم برخوردار از نظر شاخصه های اجتماعی و اقتصادی

زنگانه گفت: و در مجموعه شاخصه های رفع اجتماعی و حوزه اقتصادی جزو پنج استان آخر به شمار می رود.

به گزارش گلستان ما، علی محمد زنگانه ظهر امروز در آیین معارفه و تکریم استاندار گلستان اظهار کرد: استان گلستان در مجموعه ظرفیت ها جزو ۱۰ استان برتر کشور است اما در مجموعه شاخصه ها جزو ۱۰ استان کم برخوردار کشور به شمار می رود.

استاندار گلستان ادامه داد: در برخی از شاخصه ها گلستان در رده هجدهم قرار دارد و در مجموعه شاخصه های رفع اجتماعی و حوزه اقتصادی جزو پنج استان آخر به شمار می رود.

زنگانه تاکید کرد: شکر نعمت ظرفیت های فراوان استان این است که در یک برنامه جهادی پیشرفت در استان هرچه در توان داریم به کارگیری کنیم و با هم افزایی و وحدت بتوانیم همه ظرفیت های استان را به شکوفایی برسانیم.

وی افزود: فارغ از نگاه هایی که باعث تفرقه در استان گلستان می شود باید وظیفه خود را در حق مردم شریف استان که بیش از چهار هزار شهید را تقدیم کردیم به جای آوریم.

این مقام مسئول تاکید کرد: حرکت انقلابی با حرکت عقلانی و اندیشه ورزانه باید همراه باشد و تاکید مقام معظم رهبری این است که حرکت انقلابی را با حرکت اندیشه ورزانه گره بزنیم و آیت الله رئیسی نیز به این مسئله اهتمام دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: حرکت انقلابی با حرکت عقلانی و اندیشه ورزانه باید همراه باشد و تاکید مقام معظم رهبری این است که حرکت انقلابی را با حرکت اندیشه ورزانه گره بزنیم و آیت الله رئیسی نیز به این مسئله اهتمام دارد.
زنگانه افزود: برای تحقق برنامه های دولت باید بیانیه گام دوم را در سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این سند وضعیت موجود و وضعیت مطلوب و راه های تحقق به آن مشخص شده و باید از ظرفیت همه نخبگان و مردم استفاده شود.
وی گفت: باید در استان تمام بخش های اجرایی را به بخش های علمی و دانشگاهی پیوند بزنیم و باید در این کارگروه ها از این افراد استفاده کنیم.

استاندار گلستان موضوع معنویت و اخلاق برای تحقق گام دوم انقلاب مورد تاکید است، افزود: توجه به اقتصاد، آزادی و عزت ملی و روابط خارجه و رمزبندی با دشمن و سبک زندگی اسلامی و ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد.
زنگانه تاکید کرد: بحث تعارض منافع، نظارت بر بازار و کنترل گرانی از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، توزیع عدالت و توجه به اقتصاد خانواده های محروم و همچنین ایجاد بندر  می تواند ظرفیت فوق العاده ای برای استان ایجاد کند.
وی گفت: آسان سازی خدمات درمانی و شناخت حقوق مردم و روستائیان برای حل مشکلات از دیگر موضوعاتی است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


3 - = 2

theme