خانه / اطلاع رسانی / معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:شهدا با ایثار و جانفشانی در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی،آرامش و امنیت برقرار نمودند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:شهدا با ایثار و جانفشانی در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی،آرامش و امنیت برقرار نمودند.

 

به گزارش سایت اسپی دژ سید علی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به خبرنگار ما در شهرستان آق قلا گفت : شهدا با ایثار و جانفشانی در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی،آرامش و امنیت را در جای جای کشور برقرار نمودند.

وی در ادامه افزود : تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در خصوص سرکشی از خانواده های شهدا،جانبازان و ایثار گران را یاد آورد شد و از مدیران حاضر در این مراسم خواست،دیدار با خانواده های معظم شهدا را سرلوحه قرار دهند.. و گفتنی است پدر معظم شهیدان حبیب لی تنها خانواده دو شهید اهل سنت استان گلستان هستند و شهرستان آق قلا ۱۱۴ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ،سردار دادگر فرمانده نیروی انتظامی استان ، سرهنگ مصطفی لو فرمانده سپاه آق قلا ، آقای غراوی فرماندار شهرستان ، مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ، خانواده شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی در منزل شهیدان در شهرستان آق قلا برگزار شد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


4 + 7 =

theme