خانه / اطلاع رسانی / عصرجمعه با حضور استاندار گلستان:میز خدمت و دیدار مردم با مسئولین در مصلی شهر آق قلا برگزار شد

عصرجمعه با حضور استاندار گلستان:میز خدمت و دیدار مردم با مسئولین در مصلی شهر آق قلا برگزار شد

میز خدمت و دیدار مردم با مسئولین در مصلی شهر آق قلا برگزار شد

با حضور”دکتر زنگانه”،میز خدمت در مصلی شهر آق قلا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا؛عصر امروز جمعه ۲۴ ام دی ماه،پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه،با حضور”دکتر زنگانه”استاندار گلستان،”عبدالغفور غراوی”سرپرست فرمانداری،مدیران کل دستگاههای اجرایی و خدمات رسان استان و روسای ادارات و نهادها،میز خدمت در مصلی شهر آق قلا برگزار شد و مردم منطقه بصورت چهره به چهره مسائل خود را با مسئولین در میان گذاشتند.

“دکتر زنگانه”استاندار گلستان به مشکلات یکایک شرکت کنندگان در میز خدمت گوش فرا داد و دستورات لازم را به مدیران دستگاههای اجرایی حاضر در میز خدمت امروز صادر نمود.

این مقام مسئول در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان اظهار کرد:هدف از برگزاری میز خدمت،ارتباط چهره‌ به‌ چهره مردم است تا براحتی مشکلات خود را با مسئولین مطرح نمایند.مردم ولی‌نعمت جامعه هستند و خدمتگزاری به مردم،وظیفه مندی یکایک مسئولین است.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد:احترام و تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار ما باشد و تا جائیکه قانون اجازه می دهد مشکلات مردم را مرتفع نموده و دردی از آلام جامعه بکاهیم.

گفتنی است در برنامه میز خدمت امروز،مدیران کل دستگاههای اجرایی و خدمات رسان،جهاد کشاورزی،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی،برق، گاز،آب و فاضلاب،مخابرات،محیطزیست و تامین اجتماعی حضور داشته و به مشکلات مردم از نزدیک رسیدگی کردند.

میز خدمت و دیدار مردم با مسئولین در مصلی شهر آق قلا برگزار شد

 

میز خدمت و دیدار مردم با مسئولین در مصلی شهر آق قلا برگزار شد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


9 - 9 =

theme