خانه / اطلاع رسانی / انتصاب های احتمالی آینده در گلستان/ معرفی شانسهای تصدی مسئولیتها

انتصاب های احتمالی آینده در گلستان/ معرفی شانسهای تصدی مسئولیتها

 

تصویر کوچک شده
حسن صادقلو استاندار گلستان، دوشنبه ۲۷ آبان ماه، علی اصغر مرگدری رییس اسبق جهاد کشاورزی استان را به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری منصوب شد. در این بین به صورت غیررسمی، نام افراد دیگری نیز جهت تصدی مسئولیتها در استان مطرح است.
در مطلبی که خواهید خواند اسامی و سابقه برخی از گزینه های احتمالی تصدی مسئولیتها ذکر شده است. تاکید می گردد نام این افراد به صورت غیررسمی مطرح بوده و تا زمان صدور حکم برای آنان احتمال جا به جایی و تغییر گزینه ها وجود دارد.

مروتی شانس اول معاونت عمرانی استانداری
هر چند که پیش از این از امیرکمالی مدیرعامل پیشین آب و فاضلاب گلستان و از مسئولان آن مجموعه در تهران، به عنوان گزینه اصلی معاونت عمرانی استانداری نام برده می شد، اما این روزها نام مروتی به عنوان شانس نهایی معاونت عمرانی استانداری مطرح شده است.
مروتی متولد ۵۶، اهل گنبد و دارای مدرک دکترای عمران است و مسئول پروژه های سد سازی در سطح کشور، و مدیر یکی از شهرک های صنعتی در استان تهران بوده است.
مروتی احتمالا طی روزهای آینده جایگزین عبدالرضا دادبود خواهد شد.

عبدالرضا دادبود معاون فعلی عمرانی استانداری، که احتمالا کرسی خود را به مروتی می سپارد، از نیروهای بااخلاق و اهل برنامه ریزی بوده که در سالهای حضورش در استان، برخلاف برخی دیگر از مدیران، به جای درگیر شدن در حاشیه های سیاسی، اولویت نخستش مسائل عمرانی و … بود.

بیانی در راه اداری مالی استانداری
گفته می شود علی اصغر بیانی به زودی بر کرسی مدیرکلی اداری مالی استانداری تکیه خواهد زد. البته شنیده هایی مبنی بر حمایت فعالان ستاد روحانی از او جهت حضور در منصب فرمانداری گرگان نیز شنیده می شود. اما شایعات مطرح شده که در افواه بسیار نیز شنیده می شود او را گزینه اول تصدی مسئولیت “مدیر کل اداری مالی استانداری” معرفی می کند.

بیانی از مادری گرگانی و پدری اهل خان به بین فندرسک در سال ۳۶ در گرگان متولد شده و از نیروهای باسابقه وزارت کشور است.

در کارنامه بیانی مسئولیت هایی همچون فرماندار علی آباد کتول و جهرم، مدیرعامل هلال احمر استان، شهردار منطقه یک گرگان، معاون فرماندار و بخشدار در قزوین و زنجان، مشاور استاندار، و … مشاهده می شود. او در سال های فعالیت دولت گذشته به عنوان کارشناس دفتر امور روستایی استانداری مشغول به فعالیت بوده است.

شنیده می شود در صورت عدم تایید حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان از سوی وزارت کشور، بیانی نیز جهت تصدی این مسئولیت شانس دارد.

حقدادی در دفتر استاندار
ابراهیم حقدادی از نیروهای باسابقه استانداری و دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبایی تهران بوده و همچون بیانی از نیروهای وزارت کشور است. در کارنامه وی سوابقی همچون مسئول واحد آموزش و پژوهش در ادارات کل دفتر امور روستایی و مدیریت بحران استانداری، مسئول دفتر معاونت های عمرانی و سیاسی، مشاهده می شود.

حضور حقدادی در منصب مسئول دفتر استاندار و نقش آفرینی موثر وی که از نیروهای باسابقه استانداری است با استقبال کارشناسان و نیروهای میانی استانداری مواجه شده است. هم اکنون در دفتر استاندار رمضانعلی حسینی و ناصر باقری به عنوان مدیرکل حوزه استاندار و رئیس دفتر مشغول فعالیت هستند.

مجتبی جمالی؛ معاونت استانداری یا سازمان ….؟
مجتبی جمالی متولد سال ۵۰، هر چند که در زمره نیروهای نسبتا جوان قرار می گیرد لیکن به لحاظ مسئولیت های گوناگون همچون مدیرکل اداری مالی استانداری، معاون اداری مالی شهرداری گرگان، و … از نیروهای باتجربه محسوب می شود.

جمالی دارای مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه صنعت نفت، کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تهران بوده و هم اکنون دانشجوی مقطع دکترا است.

گفته می شود جمالی پیشنهاد تصدی یکی از ادارات کل استانداری را نپذیرفته، لیکن به عنوان یکی از گزینه های اصلی یکی از معاونت های استانداری و یکی از سازمان های اقتصادی استان مطرح است.

جمالی مدرس دانشگاه و مسلط به زبان انگلیسی بوده و از لحاظ سیاسی در زمره نیروهای چپ معتدل استانداری قرار می گیرد. وی متولد روستای یساقی بوده اما از سال ها پیش ساکن گرگان است.

وطنی در آموزش و پرورش استان
محمدرضا وطنی نیروی باسابقه آموزش و پرورش استان که سابقه ریاست در ادارات شهرستانی را نیز در کارنامه دارد در رقابت با گزینه های مختلف، مورد اقبال و توافق وزارت آموزش و پرورش و استانداری قرار گرفت و به زودی مراسم معارفه او به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان برگزار خواهد شد.

قدمنان گزینه فرمانداری گرگان
ابراهیم قدمنان از نیروهای آموزش و پرورش که مدتی در منصب بخشدار مرکزی گرگان فعالیت می کرد از شانس های تصدی مسئولیت فرمانداری گرگان است.

قدمنان اهل حیدرآباد گرگان و از نیروهای منسوب به اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان و پیروان خط امام ره است.

از خصوصیات مثبت قدمنان اخلاق مداری و پرکاری وی می باشد.

منتظری مسئول حراست استانداری
گفته می شود در روزهای آینده محمد حسن منتظری به عنوان مدیر حراست استانداری جایگزین تیموری می شود.منتظری از نیروهای آموزش و پرورش و اهل رامیان و آزادشهر بوده و در سال های اول تاسیس استان به عنوان معاون دفتر امور اجتماعی و بخشدار فعالیت داشته است. در کارنامه منتظری، مدیریت کانون فرهنگی طاها گرگان نیز مشاهده می شود.

منبع : وبلاگ گرگان ما

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


2 + 8 =

theme