خانه / اطلاع رسانی / افتتاح اولین بازارچه تخصصی موبایل و رایانه در شهر آق قلا

افتتاح اولین بازارچه تخصصی موبایل و رایانه در شهر آق قلا

 

اولین بازارچه تخصصی موبایل و رایانه با حضور مسئولین در شهر آق قلا افتتاح شد.
 اولین بازارچه تخصصی موبایل و رایانه با حضور حاجی گلدی کر فرماندار شهرستان آ ق قلا ؛ طاهر قربان دلیجه بخشدار مرکزی ، قرنجیک شهردار آق قلا و موسوی رئیس صنعت و معدن و تجارت شهرستان در محل پاساژ حسن قاسمی در شهر آق قلا افتتاح شد.
به گزارش اسپی دژ ، حاجی گلدی کر در مراسم افتتاحیه این مراسم گفت : ایجاد اشتغال یکی از دغدغه های اصلی مسئولین به ویژه مسئولین شهرستانی است و احداث این بازاچه ها می تواند به اشتغال جوانان کمک کند.

فرماندار شهرستان آق قلا اضافه کرد: در شرایط کنونی برای کمک به اقتصاد کشور می توان با اجرای ایده های نو و جالب همچون ایجاد بازاچه های تخصصی به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور و نشاط و شادابی بازار کمک کرد.

وی راه اندازی بازارچه تخصصی موبایل و رایانه در این شهر که از طرف بخش خصوصی احداث شده را مهم توصیف کرد و گفت : باید اصناف و بازاریان همگام با توسعه شهر به احداث بازارچه های تخصصی سایر شغل ها جهت رفاه و بهبود مشتریان اقدام نمایند.

گفتنی است اولین بازارچه تخصصی موبایل و رایانه در محل پاساژ حسن قاسمی با راه اندازی ۲۰ غرفه که به صورت رایگان به مدت یکسال در اختیار جوانان جویای کار شهرستان قرار گرفته است ./روابط عمومی فرمانداری

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


5 - = 3

theme