خانه / اطلاع رسانی / خبرگزاری ها به آق قلا هم سری بزنند

خبرگزاری ها به آق قلا هم سری بزنند

 

لطیف ایزدی : خبرگزاری های رسمی کشور  که نمایندگی آنها  در گلستان  مستقر است مهر ، ایرنا ، ایسنا  و . ..   گویا اخبار و رویدادها و مشکلات  شهرستان  آق قلا را  فراموش کرده اند  بطویکه  با کمی دقت در خروجی این خبرگزاری ها  می توان  پی برد که  اخبار آق قلا بصورت  بسیار ضعیف  و در واقع برای خالی نماندن عریضه پوشش داده می شود .
به نظر می رسد که این خبرگزاری ها بیشتر  به مرکز استان  اکتفا کرده اند  و از آن می نویسند گویی شهرهایی به مانند آق قلا و گمیشان نیز در گستره گلستان  هستند که می بایست اخبار  و رویدادها و مشکلات و خواسته های مردم  و اقدامات انجام شده مسئولین آن دیار تحت پوشش خبری قرار گیرد .
مهر  یکی از فعال ترین خبرگزاری های کشور در استان گلستان می باشد که در آن خبرهای گرگان  را بصورت عالی ، خبرهای گنبد و علی آّباد را بصورت مناسب و خبرهای آق قلا  و گمیشان و  مراوه تپه را  بصورت ضعیف  کار می کند  .
سئوال اساسی این است که چرا  آق قلا که نزدیکترین شهر به مرکز استان  است و  از فرصت  ارزشمند  نزدیکی به آن بهره مند شود  از قافله خبری  استان عقب مانده است  و در خبرگزاری های استان مغفول مانده است.
آیا شایسته نیست که  خبرنگاران خبرگزاری ها  فاصله  بیست دقیقه ای آق قلا به گرگان را طی کنند و مسائل این خطه از گلستان را نیز پوشش دهند ؟
آیا در این رابطه خبرنگاران رسمی خبرگزاری ها که بصورت حرفه ای  کار  خبری را دنبال می کنند  زحمت حضور در این شهر پر جاذبه کمتر  توسعه یافته را به خود  دهند ؟
البته اخبار شهرستان  آق قلا در برخی نشریات محلی استان به مانند صحرا – همزیستی و اقتصاد گلستان  – یاپراق و برخی سایت ها  مورد پوشش قرار می گیرد ولی این کافی نیست .
رنگارنده  در این مجال از خبرگزاری ها رسمی و غیر رسمی که در استان فعالیت می کنند درخواست می کند که به آق قلا هم سری بزنند  و دعای مردم آن سامان را بدرقه راهشان بکنند .
همچنین پیشنهاد می شود که لااقل یکی از خبرگزاری ها در آق قلا دفتر بازکند  و از برلای پوشش اخبار از نیروهای بومی استفاده کند .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 3 = 6

theme