خانه / اطلاع رسانی / مردم ایران در برابر تهدیدها و فشارها با تبعیت از مقام معظم رهبری سر خم فرو نمی آورند .

مردم ایران در برابر تهدیدها و فشارها با تبعیت از مقام معظم رهبری سر خم فرو نمی آورند .

   
فرماندار شهرستان آق قلا در دهمین جلسه شورای ادرای این شهرستان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و رحلت رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)و حضرت امام رضا(ع) گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: در حماسه ۹ دی مردم پایبندی خودشان به نظام و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی به استکبار جهانی نشان دادند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

 حاجی گلدی کر در ادامه به رفتار غیر منطقی سردمداران کاخ سفید اشاره کردند و افزودند: تهدید های  نظامی کاخ سفید و طرح تحریم های جدید و نفی حق غنی سازی ایران توسط آنها ، مهر تائیدی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا ست که بارها و بارها ،غیرقابل اعتماد بودن آمریکا توسط مقام معظم رهبری اشاره شده است.

وی اضافه کرد: این رفتار دوگانه و غیر منطقی استکبار جهانی نشان می دهد که اراده آمریکا در تصمیم گیری ها بسیار ضعیف بوده و تحت تاثیر فشارهای جریان های افراطی و صهیونیزم به کاخ سفید است .

کُر در ادامه اظهار داشت : بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مطئمن هستیم که در هر شرایطی این توافقنامه به نفع ایران خواهد بود و این بهترین فرصت است تا براساس عزت ، حکمت و مصلحت حرکت نمائیم و می توانیم ماهیت غیر قابل اعتماد و عهد شکنانه آمریکا را به دنیا نشان بدهیم.

فرماندار شهرستان آق قلا ادامه داد : بازگشت به ظرفیت های داخلی و نهادینه سازی راهبردی حل مشکلات با استفاده از ظرفیت های داخلی می تواند در کشور تحرک عظیمی ایجاد کند و تجربه ثابت کرده است که مردم ایران در برابر تهدیدها و فشارها با تبعیت از مقام معظم رهبری سر خم فرو نمی آورند .

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا سپس به نشست اخیر مجمع عمومی سازمان ملل و تصویب طرح پیشنهادی ریاست محترم جمهور اشاره کردند و افزودند: علی رغم تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه فرهنگ مردم ایران ، طرح پیشنهادی ریاست محترم جمهوری با عنوان جهان عاری از خشونت و افراطی گری با بالاترین رای که تنها با یک رای منفی رژیم غاصب صیونیستی به تصویب رسید و این در حالی بود که استکبار جهانی با جوسازی های رسانه ای ، ایران را کانون شرارات و افراطی گری  به جهانیان معرفی کرده بودند که تصویب این رای با بالاترین رای ممکن که حتی آمریکا نیز به آن  رای مثبت داد یک پیروزی و افتخار برای ملت ایران است.

فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه به مدیران ادارات شهرستان توصیه کردند که بدون توجه به حاشیه سازی پیرامون برکناری مدیران با تمام توان و قدرت با استفاده از امکانات به خدمت به مردم ادامه بدهند و وارد حاشیه و فضاسازی عده ای خاص نشوند و تا آخرین مدت مدیریت دست از کار و تلاش برندارند و برای تحقق شعار سال در کنار دولت همه همت بکنند.

کر در بخش پایانی صحبت هایش با توجه به شرایط جوی کشور و سرمای  شدید از مسئولین خواست نهایت صرفه جویی را در اداره خود اعمال کنند و اصل صرفه جویی را رعایت کنند.

وی همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا با نظارت کامل نسبت به اتمام پروژهای افتتاحیه خود در دهه مبارک فجر اقدام نمایند.

امام جمعه انبارالوم : استکبار جهانی ماهیت حکومت اسلامی و نظام اسلامی ما را قبول ندارند.

حجت الاسلام شیخی امام جمعه اهل تشیع انبارالوم نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و ایام رحلت رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)  بیان داشتند :برترین نعمتی که خداوند به انسان عنایت فرموده است نعمت یقین است که بالاتر از ایمان است.

وی اضافه کرد: بالاترین درجه ایمان این است که انسان تنها به خدا توکل بکندو به درجه ای برسد که تمام کارها را ازآن خدا بداند و در این راه از هیچ کس نهراسد.

امام جمعه انبارالوم اضافه کرد: اگر می بینیم بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و هیچ هراسی به دل راه نمی دهند به این خاطر است که آنها به درجه ی اعلای توکل و یقین رسیدند.

وی افزود: امروز باید دشمن شناس باشیم و اگر تصور بکنیم که استکبار جهانی به نفع مردم ما کاری انجام بدهند نشانه این است که ایمان و یقینمان ضعیف شده است.

وی سپس به مذاکرات اخیر هسته ای ژنو اشاره کردند و افزودند: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ما زمانی را سراغ نداریم که دشمن به تعهداتشان پایبند باشد و این موضوع به این دلیل است که آنها ماهیت حکومت اسلامی و نظام اسلامی ما را قبول ندارند.

فرمانده بسیج آ ق قلا: حماسه ۹ دی اوج بصیرت و دشمن شناسی مردم بود

سرهنگ مهاجر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا نیز در این جلسه با اشاره به حماسه ۹ دی و برنامه های تدارک دیده شده در این شهرستان گفت: مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند که در مقابل هر اهانتی که به اسلام و آرمان های انقلاب و اصل ولایت فقیه شود ، ایستادگی خواهند کرد .

وی اضافه کرد: مردم کشورمان ما در حماسه ۹ دی اوج بصیرت و دشمن شناسی خود را به جهانیان و دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند و حماسه بزرگی را در تاریخ انقلاب اسلامی  رقم زدند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


- 5 = 2

theme