خانه / اطلاع رسانی / حضور استاندار گلستان در آق قلا افتتاح ۸۹ پروژه طرح عمرانی و تولیدی شهرستان آق قلا

حضور استاندار گلستان در آق قلا افتتاح ۸۹ پروژه طرح عمرانی و تولیدی شهرستان آق قلا

با حضور استاندار گلستان ۸۹ پروژه طرح عمرانی و تولیدی شهرستان آق قلا افتتاح و کلنگ زنی شد.
صبح امروز طی مراسمی که با حضور دکتر صادقلو  استاندار گلستان و طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری ، در سالن ورزشی امام خمینی (ره) شهر آق قلا برگزار گردید ؛  ۸۹ پروژه عمرانی و تولیدی شهرستان آق قلا افتتاح یا کلنگ زنی گردید .
استاندار گلستان  در این مراسم با تبریک دهه فجر گفت: امام راحل این دهه بزرگ را دهه فجر نمائید ، این دهه ریشه در بنیان اعتقادی ما دارد و حضرت امام (ره) هیچ نکته ای را بنیانگذاری نفرمودند مگر اینکه فلسفه اساسی نداشته باشد و نامگذاری با فلسفه موضوعات از شاخصه های اساسی امام راحل است.
دکتر صادقلو اضافه کرد: انسان های الهی تمام اقداماتشان پر از راز و رمز است و هرچه زمان بگذارد راز و رمز تصمیماتشان بیشتر آشکار می شود و بسیاری از این راز و رمزها نیز به استراتژی دشمن  برمی گردد .
وی با بیان اینکه  نامگذاری دهه فجر ریشه در قرآن دارد افزودند: سوره فجر از نظر محتوایی مخصوصا در جبهه حق و باطل پیام های اساسی دارد ؛ سوره ای که با قسم شروع می شود و معلوم است که خداوند مسئله مهمی را بیان می کند .
استاندار گلستان به حکایت قوم عاد و ادعای شکست ناپذیری آنان و عاقبت سرنگونی این قوم  اشاره کردند و افزودند: پیام سوره فجر شکست ناپذیری مدعیان شکست پذیر را به اثبات رساند و نشان داد که باطل  نمی تواند در مقابل حق استوار بماند .
وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: انسان های حق انسانهای آهنین هستند و انسان های باطل آهن دارند و آهنین نیستند و دهه فجر سمبل شکست پذیری قدرت های مدعی آهن بودن بود و دیدیم در ۳۵ سال پیش چگونه اراده آهنین ملت تمام آهن های پوشالی را پست سرگذاشت .
استاندار گلستان اضافه کرد: یکی از پیام های دهه فجر این است که ما قادریم هرقدرتی را در سایه استقامت و استواری شکست بدهیم و ترس از ظلم با آموزه های اسلامی و پیام رسول ا… سازگاری ندارد.
استاندار گلستان اضافه کرد : ما مسئولین خدمت گذار مردم هستیم و اعتقاد داریم همه مردم ما زبانشان زبان تشکر و تقدیر از مسئولین است و این را مردم ترکمن اثبات کردند و نشان دادند که سازگارترین مردم در رابطه با درک انقلاب و درک پیام انقلاب هستند.
وی سپس با بیان اینکه آق قلا  استعداد ویژه ای برای توسعه دارد ، به مشکلات موجود در شهرستان آق قلا اشاره کردند و افزودند : من با حساسیت ویژه ای مسائل و مشکلات شهرستان را زیر نظر دارم و از بعضی  مشکلات شهرستان منجمله سد آقدکش ، پل باستانی ، چها راه کمربندی و مشکلات تقاطع راه آهن در روستای دوگونچی  بازدید کردم و انشاء ا.. درصدد هستیم ، مشکلات را حل کنیم.

صادقلو در خصوص پروژه های شهرستان آق قلا گفت : یکی از دغدغه های من شوره زار های گنبد و آق قلا می باشد که بتوانیم به نحوه احسن از آن ها بهره برداری کنیم که در این صورت نتایج بسیار خوبی به همراه دارد.

استانداری گلستان ادامه داد : در خصوص احداث راه آهن نیز طرف ایرانی ، راه آهن ایران – قزاقستان را به اتمام رسیده است و در دیداری که با طرف ترکمنستانی داشته ایم قول های بسیار خوبی در جهت تسریع احداث به ما داده اند.

همچنین با توجه به سیل گیر بودن این شهرستان ، تدابیری از جمله احداث سد انحرافی آقدگیش اتخاذ شده است که در حال احداث می باشد.

وی در پایان با اشاره به چهار راه مرگ در آق قلا گفت : در خصوص مشکلات و خطرات چهار راه این شهرستان نیز پیش بینی هایی انجام شده و در برنامه های آینده انجام خواهد شد.

استاندار گلستان در پایان توصیه کردند ملت ما هوشیار به وحدت باشد امروز دشمن با سلاح اسلام به جنگ ما آمده است و با سلاح اسلام می خواهد ما را از هم جدا کند و امیدواریم ملت ما همچون گذشته هوشیار باشند .
گفتنی است  پس از اجرای مراسم کارخانه تولید مواد اولیه دستمال کاغذی  با اعتبار ۶۶ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۲۰ نفر با حضور استاندار گلستان افتتاح شد.
سالن ورزشی مدارس انبارالوم با اعتبار ۵۵۰۰ میلیون ریال و مرغداری گوشتی ۴۰ هزار قطعه ای  روستای گوگ تپه با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که با حضور طهماسبی معاون سیاسی استاندار گلستان افتتاح شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


5 - = 1

theme