خانه / اطلاع رسانی / سفر یک روزه دکتر طاهری به آق قلا :در بازدید حجت الاسلام طاهری از آق قلا چه گذشت ؟

سفر یک روزه دکتر طاهری به آق قلا :در بازدید حجت الاسلام طاهری از آق قلا چه گذشت ؟

                                                                        حجت الاسلام طاهری ، نماینده مردم شهرهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز ، از ادارات و دستگاه های شهرستان آق قلا بازدید کرد.

حجت الاسلام طاهری ، نماینده مردم شهرهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز ، از ادارات و دستگاه های شهرستان آق قلا بازدید کرد.

وی در خصوص این بازدید و سفر یک روزه خود به شهرستان آق قلا به خبرنگار اسپی دژ گفت : با هدف آگاهی هر چه بیشتر از پیشرفت ها و مشکلات موجود بر سر راه ادارات و نهاد های شهرستان ، این بازدید ها آغاز گردید.

ابتدا از بخش های جدید و اجرای فضاسازی بیمارستان آل جلیل آق قلا، فضای و همچنین طرح ها و فعالیت هایی که با کمک خیرین این شهرستان در حال اجرا می باشد ، بازدید به عمل آمد.

وی در ادامه گفت : از صدا و سیمای استان انتظار می رود تا فرصتی را برای نماینده خیرین این شهرستان فراهم سازد تا با استفاده از آن ، تجربه موفق خود را در اختیار سایر بیمارستان های استان قرار داده تا آنها نیز از چنین پتانسیلی کمک بگیرند. همچنین مشکلات مطرح شده توسط رئیس بیمارستان نیز بررسی شده و برای رفع آنها اقداماتی را انجام خواهیم داد.

برنامه بعدی نماینده مردم شهرهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ، نشست هم اندیشی و تجلیل از ائمه جمعه ، جماعات ، مدیران و مدرسان حوزه علمیه و چهره های تقریبی شهرستان آق قلا بود که صبحت هایی در خصوص وحدت بین مسلمانان و همچنین راهکارها و اهداف اقتصاد مقاومتی مطرح شد.

طاهری آق قلا

سپس حجت الاسلام طاهری ، در جلسه ای مشترک با شورای اسلامی شهر آق قلا به بررسی اقدامات و فعالیت های انجام شده در این مدت و مشکلات موجود پرداخته و راهکارهایی نیز در جهت برطرف نمودن این موانع مطرح گردید.

حجت الاسلام طاهری در خصوص راهکارهای حل مشکل به خبرنگار اسپی دژ گفت : با بیان مشکلات توسط اعضای شورا و بررسی آن ، مقرر گردید تا انشاء ا… در ابتدای سال جدید با رایزنی هایی که با معاون عمرانی وزرات کشور انجام بدهیم ، بتوانیم کمکی را برای حل این مشکل در شهرهای حوزه انتخابیه ، به ویژه شهرستان آق قلا دریافت نماییم.

نماینده مردم شهرهای گرگان و آق قلا سپس از اداره برق این شهرستان بازدید کرد و توضیحات لازم را از زبان رئیس این دستگاه شنید.یکی از مشکلات موجود در این دستگاه ، اعتبار مورد نیاز برای رفع حریم ها می باشد که حجت الاسلام طاهری قول مساعدت داده تا مشکل را از طریق معاون وزیر پیگیری نموده تا اعتباری به این امر اختصاص پیدا کند.

آخرین برنامه حجت الاسلام طاهری ، بازدید از کارخانه دستمال کاغذ سازی در آق قلا بود که برای اولین بار به شیوه خاصی در این شهرستان در حال اجرا می باشد.

حجت الاسلام طاهری ، نماینده مردم شهرهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار اسپی دژ در خصوص وضعیت نامناسب آسفالت این شهر با توجه به بودجه محدود شهرداری آق قلا گفت : برای این منظور جلسه ای با وزارت کشور برگزار خواهیم نمود تا در این خصوص بتوانیم با اختصاص ادوات مربوطه و یا اعتبار این مشکل را حل نماییم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


2 + 6 =

theme