خانه / اطلاع رسانی / هیوه چی:در توزیع آب سد وشمگیر،هیچ گونه سهل انگاری را نمی پذیرم

هیوه چی:در توزیع آب سد وشمگیر،هیچ گونه سهل انگاری را نمی پذیرم


1429782480_img_8570
ارکین نیوز – نشست صمیمی بیش از ۴۰ تن از معتمدین و متنفذین بخش وشمگیر با الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

هیوه چی فرماندار شهرستان آق قلا در سخنانی با بیان این که اگر تلاش و خدمتی صورت گرفته از باب وظیفه و برای رضای خداوند بوده است؛ ضمن حمایت از خواسته ها و مطالبات به حق مردم بخش وشمگیر از جمله موارد مطروحه از سوی معتمدین و متنفذین حاضر در این جلسه ، بر لزوم برنامه ریزی دقیق ، حساب شده و منطقی برای رفع گام به گام این مشکلات تأکید کرد.

وی اظهار داشت: در بحث مدیریت توزیع آب سد وشمگیر، هیچ گونه سهل انگاری ، قصور و کوتاهی در انجام وظیفه و یا طفره رفتن و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت به هر دلیلی پذیرفتنی نبوده و اجازه نخواهیم داد روند مدیریتی تا حدودی نامطلوب گذشته در حوزه مدیریت توزیع آب سد وشمگیر و یا سایر حوزه ها ادامه یابد.

فرماندار آق قلا در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود محرومیت ها در منطقه اظهار داشت: رفع محرومیت ها تنها با حرف زدن تحقق نمی یابد بلکه باید راهکار درست با همفکری و مشورت افراد با تجربه و متخصص و خیرخواه تعریفو با همدلی ،همزبانی ، همراهی و مشارکت خود مردم به مورد اجرا گذاشته شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا با اشاره به اثربخشی برنامه های اقتصادی دولت در حوزه مهار تورم و افزایش رشد اقتصادی اظهار داشت : در گام بعدی توسعه اشتغال پایدار در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد که بسترسازی منطقی و معقول برای تحقق آن انجام شده است.

در این جلسه، محمدی راد بخشدار وشمگیر در گزارشی کوتاه به برنامه ریزی ها و تلاش های صورت گرفته در زمینه رفع برخی از عمده ترین مشکلات عمومی بخش وشمگیر همچون پیگیری رهاسازی آب سهم شهرستان آق قلا از سدهای بالادست و توزیع عادلانه آن بین کشاورزان ، بهسازی و روکش آسفالت جاده گوگ تپه به طول ۶ کیلومتر ، افزایش شور و نشاط اجتماعی از طریق اجرای برنامه های فرهنگی در مناسبت های مختلف همچون دهه فجر، عید نوروز و هفته بزرگداشت مقام زن و … ارائه کرد.

در ادامه چند تن از معتمدین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه فرمانداری و بخشداری وشمگیر در طول این مدت و توجه ویژه آنان به رفع مشکلات بخش وشمگیر ، خواستار رسیدگی منطقی و معقول نسبت به مواردی همچون تنظیم روابط کاری مدیریت سد وشمگیر با کشاورزان در بحث توزیع منصفانه و عادلانه آب ، احداث پاسگاه انتظامی در روستای انقلاب ، نصب چراغ چشمک زن در تقاطع جاده سد وشمگیر، حمایت از طرح های تثبیت و توسعه کشاورزی ، اجرای طرح های اشتغالزایی ، نوسازی و بهسازی شبکه آب شرب روستاهای بخش وشمگیر و …شدند.
استانداری گلستان


دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


7 - 3 =

theme