خانه / اطلاع رسانی / حاجی گلدی کر کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس

حاجی گلدی کر کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس

 


fw0a55wf71IMG_4244

ارکین نیوز – حدود ده ماه به زمان انتخابات مجلس دهم باقی مانده و اندک اندک برخی چهره ها با علنی کردن نامزدی خود در انتخابات پیش رو، از هم اکنون در نشست های خصوصی و نیمه خصوصی از برنامه ها و ایده های خود سخن می گویند.

شنیده ها حاکی از این است که حاجی گلدی کر فرماندار سابق شهرستان های ترکمن و آق قلا نیز با جدی شدن بحث برگزاری استانی انتخابات مجلس دهم در محافل غیر رسمی حضور خود را در انتخابات مجلس آتی اعلام کرده است .

البته گفته می شود در صورت عدم تصویب طرح استانی انتخابات ؛ حاجی گلدی کر در انتخابات شرکت نخواهد کرد که البته هنوز این موضع از طرف شخص حاجی گلدی کر تایید نشده است. اما به گفته حامیان آقای حاجی گلدی کر  اگر در این مرحله شاهدحضور ایشان در انتخابات باشیم . قطعا و یقینا با ورود ایشان بعنوان یک نیروی فعال  و همچنین چهره سیاسی واجتماعی تنور انتخابات داغ خواهد شد. و با توجه به یک  دهه  سابقه فعالیت در  دانشگاه و همچنین مدرس  دانشگاه و دو دوره فرماندار در شهرستانهای ترکمن و آق قلا ، جای تکلیف برای ایشان است که با تمام قوت در انتخابات حضور پیدا نماید و مردم ترکمن صحرا نیز از وی حمایت خواهند کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


+ 1 = 6

theme