خانه / اطلاع رسانی / شنیده ها / چه خبر از دواطلبان احتمالی مجلس در آق قلا ؟

شنیده ها / چه خبر از دواطلبان احتمالی مجلس در آق قلا ؟

اولکامیز- طاهر جانی : غفور امانزاده سومین بار است که به انتخابات ورود پیدا می کند.وی در دوبارحضور قبلی اش بالاترین رای را از آق قلایی ها گرفت. امانزاده از تشکیلات قدیمی بهره می برد.

– یک منع معتبر از حضور قریب الوقوع عبدالناصر ایزدی در آق قلا خبر داده ومی گوید وی بزودی فعالیت هایش را استارت می زند.ایزدی ازطریق تلفن با نزدیکانش در ارتباط می باشد.

– شنیده می شود تاج محمد پقه اصلاح طلب صاحب نام و رحمانقلی توماچ در تیم انتخاباتی فرهاد توماج حضور دارند و به نفع وی فعالیت می کنند.

– در حوزه آق قلا وضعیت رشید نافعی همچنان نامشخص گزارش می شود و تاکنون معلوم نشده که وی در کدام حوزه ثبت نام خواهد کرد با اینحال نافعی مخالف انجام قرعه کشی برای معرفی یک نماینده ازمیان کاندیداهای ترکمن غرب گلستان است.به عقیده وی استفاده از راهکار قرعه کشی در جامعه رو به پیشرفت نمی تواند مناسب باشد وتصمیم گیری در آن باره به عهده افکارعمومی خواهد بود.نافعی می گوید در نشست اجماع هر کاندیدا با افکار وظرفیت های متفاوت وارد می شود و درچنین محفلی نمی توان بحث قرعه کشی را مطرح کرد.

– بغداد شیرمحمدلی سیاسی ترین چهره انتخاباتی عاشق اسب ترکمن می باشد و رابطه خوبی با علاقمندان میدان اسبدوانی و دانشجویان دارد.مردم محلی شیرمحمدلی را فردی صاحب کلام و نفوذ می شناسند که می تواند با تجربیات بالایش به وعد هایش شکل عملی ببخشد.

– در نشست بررسی دست آوردهای توافق هسته ای که با مشارکت اصلاح طلبان درگرگان انجام شد الهه کولایی نماینده سابق تهران در مجلس و احسان مکتبی صاحب امتیاز نشریه گلشن مهر سخنرانی کردند.حضور برخی چهره های ترکمن در این نشست جالب توجه بود که از آن میان می توان به مهران شکیبایی،عبدالله گل،رشید نافعی،قادیر اونق،زبیده سوقی،لطیف ایزدی،حامد دلیجه،عبدالغفار رادمهر و آشور اتکپور اشاره کرد.
منبع – نشریه گل صحرا

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


7 + = 16

theme